❤ hey follower, thanks! ❤

Thursday, April 16, 2009

.B.A.H.A.G.I.A.

Ya. Aku amat tenang hari ini. Kenapa? Ntah~ Tlalu byk perkara yg mbuatkn aku B.A.H.A.G.I.A. Byk ke? Xde la byk pown, jz selai dualai ja. Tapi ia da amat mnenangkn aku. Terima kasih kepada teman yg bhgiakn aku hari neyh. Siapa kamu? Hanya aku dan kamu jew yg tahu. Btw, thx. Activiti hari ini tidak perlu aku coretkn dsini. Kerana itu antara aku dan hatiKU ini.

Tapi ia hnya sementara. Ya, aku yakin ia hanya sementara. Kemudian wangian2 tenang ini akn pergi mninggalkn aku semula. Sama seperti selalu. Ia akan blalu pergi mgikut angin yg cemburukn ketenanganku. Kenapa mereka cemburukn ketenangan yg aku igin kecapi? Hmm, mungkin jwpan ini juga cuma aku sahaja yg tahu.

Aku tahu ktenangan dan kbahagian aku hari ini cuma untuk hari ini. Tiada untuk hari esok dan hari2 seterusnya. Bila lagi agaknya aku akn mdapat peluang mnikmati kbahagiaan ini semula? Hanya DIA yg tahu. Ya, DIA maha mengetahui. DIA yg tentukn segala2nya dimuka bumi ini. Kita hanya mampu mrancang. Terima kasih Ya Allah, kerana Kau mberikan sedikit ruang tuk aku mrasakn ktenangan pada hari ini. Walaupown ia hanya sementara. Tetapi ia amat bmakna dlm hidupku. Tdetik rasa syukur dhati.

Syg,aku da mula mrindui kamu. Walaupown kita jauh. Tapi dptku rasakn ada sesuatu yg mhubungkan kita. Kau tahukn?

.Aku akan terus mnanti saat tuk kita mengecapi detik2 bahagia.

4 comments:

kHaIrI ZaKarIa said...

bakat semulajadi terpendam...hurm...

xira ixora said...

lalala~

propa gitu..

DoNa D!ya said...

kamukah yg mengarang????ssh tui nk caya cousinku..hehehe

xira ixora said...

hahaha~
ilham itu dtg syg..
ketika hatiku sibuk nk bkata2..
lalala~