❤ hey follower, thanks! ❤

Saturday, April 11, 2009

.berhenti dsini.

Apa yg kau piki pasai aku?
Tolong stop piki tentang aku!
Aku x mcm yg kau piki.
Ya. Aku yakin apa yg kau piki turh jauh meleset dari diri aku yg sbnr.
Tolong jgn judge aku if kau xtau bnda yg btl2 tjadi pada diri aku.
Pernah x kau piki, napa aku jadi cm gini??
Xkan?? Yang kau piki, aku la yg terok, aku la yg slah.
Actually, kau x kenal aku lg kn.
Kau xtau knp suma neyh jadi.
Kenapa aku sensitif? Kenapa aku jadi cm gini?
Semua jawapan turh cuma ada pada aku.
Aku yg rs apa yg jadi pada aku.
Kalau kau nk piki ttg aku, blh.
Tapi tlg tnya aku dlu.
Jgn nk judge aku trs, then simpan bnda turh dlm fikiran kau.
Dan yg paling terok skli bila kau bckp ttg diri aku dkt org laen.
Itu yg paling teruk.

Aku da lali dgn mulut org sekeliling aku.
Diorang kolot! Yg diorg tau jz nk hukum aku.
Hukum yg mcmna? Hukum secara halusan.
Hukum dgn cara sakitkn hati aku.
Dan kau, aku piki kau kenal aku.
Tapi kau pown sama mcm org laen kt luar sana.

Maaflah, aku da penat dgn mulut org mcm kau.
Yang x penah piki apa perasaan aku.
Hidup aku yg dlu da tlalu byk cabaran.
Sudah2la kau mnambah derita dlm hidup aku.
Lelaki, ya kau. Kau sama seperti lelaki laen.
Sahabat?? Mcmni kau katakn sahabat??
Sahabat xakan mbiarkn sahabatnya menangis.
Sahabat akn sokong sahabatnya ketika sahabatnya jatuh.
Dan kau? Kau bkn begitu lagi.

Semalam baru kau sedar apa yg tjadi padaku kan?
Knp semua neyh tjadi?
Kenapa aku menolak semua yg dtg padaku?
Aku da byk tseksa. Tolongla pergi jauh dariku.
Ya, dlu aku terok! So??
Pikila knp aku terok??
Semua yg aku buat selama neyh dgn rela hati aku ke??

Lelaki, kau sama mcm lelaki laen.
Thx a lot.

No comments: