❤ hey follower, thanks! ❤

Tuesday, April 21, 2009

.Maafku Pohon.

Hari neyh aku mam malam sgt byk. Mama kata apa yg aku mam mlm td ley watkn aku btambah geM. Adeeyhh,perlukah aku pertimbangkan apa yg mama kata? Nnt klu aku xmkn, aku saket blk. So? Cane neyh? Td dinner aku, 2keping roti canai + 2bungkus nasi lemak. GeM? Xtahu la. Tapi sedap, hehehe~

Jangan risau mama, adek x tinggalkn ubat2 yg doctor turh kasik.

Tadi mama call, tanyakn ttg keta. Adeeyh, kn adek da ckp adek x reti bawak manual. So xgerak memana pown keta turh. Nnt balik Penang kita exchange ok. =)

MAAF? yeahh. Dkesempatan ini, aku ingin mohon maaf lg. Aku insan lemah sering mlakukn kesalahan. Maybe aku lakukn kesalahan kt korg tanpa aku sedari.

Lagi 2 hari (23apr) is my 1st paper, so before aku na mlangkah masuk ke dewan peperiksaan, aku nk mohon kemaafan pada suma kawan2 yg aku kenali atau pown tuk org yg aku kurang kenali. Harap korg suma maafkn ksalahan aku pada korg, so tenangla sket hati aku sblum aku mjawab exam nnt.

Tak kisahla kslahan tu jenis yg bagaimana, asalkn ia sejenis kesalahan. Tolong maafkan aku. Aku sedar aku ada byk wat salah ngn korang. Maafkan aku. Sayang, aku benar2 maksudkn kali neyh. Tolong maafkan aku ya.

Tdi tyme aku kt lib, tetiba aku teringat pada seseorang. Ya, kau la syg. Thx ya syg cz kau sudi mbalas msg aku. Simpulan dulu, mari kita kuatkan semula eyh.

Thx kepada temanku, cz kau yg mgalakkn supaya aku turunkn ego aku neyh tuk msg my best fren semula. Btl jgk, kalau 2 2 ego, smpai bila benda neyh nk settle.

Maaf sekali lagi kepada suma teman2ku.

Halalkan mkn minum aku juga ya.

Eyhh, da mcm hari raya la plak kn? hehehe~
Xpe kan?

p/s: aku sayang kawan2 aku!
-Gluck suma tuk final exam! Go! Go!

Kepada lecture yg dkasihi,
  1. Puan Azfahanee
  2. Puan Aizureen
  3. Encik Anuar
  4. Encik Ridzwan
  5. Encik Mustafa
Harap ilmu yg ku perolehi ini dberkati. Halalkn ilmu yg dberikan selama ini. Doakan kejayaanku. Restuilah perjalananku.

Dan juga turut dtujukan kepada suma lecture yg penah mngajarku spanjang aku menuntut di UiTM Kedah. Sejak sem 1 - sem 6..

.ilurveyou.thx.

*aku nk gred on tyme*