❤ hey follower, thanks! ❤

Wednesday, April 1, 2009

.sgt busy.

minggu neyh sgt bz. ngn asgment yg masih blom submit. ngn test yg bturut2. presentation yg masih blom selesai. dgn training+rehearsal+show tuk fesyen show Batik Merbok,yg neyh bkn bz ja malah sgt penat dan lenguh kaki. kalau ada yg terasa hati or wateva, im so sorry. x tlayan la eden. jz tngl 1week ja lg nk pulun tuk carrymark. then da na final exam. then im freedom! da bole kawen ngn putera idaman. huhh? ada ka putera nk kt aku? angan2 semata2. plan after dip ingt nk cntinue dgree, but my mom cm x agree jew. dia suh aku work. huhh? mampukah aku? lngsung idak! aku masih budak2, perangai mcm kanak2 (she said), gelak tbahak2 sperti budak sekolah yg cuma nk enjoy! tp aku x kisah apa org nk ckp, different people different perception. n aku tetap bhgia mjadi diri aku.

+walaupon xbhubung, tp hatiku masih sayang.
+kpd person yg aku xsempat layan, maafla.
+ira, k.zyra sgt bz. xsempat wat ur tag. sorry dear.

1 comment: