❤ hey follower, thanks! ❤

Thursday, July 30, 2009

Nurin Auni Qistina

Saya mendapat seorang lagi anak buah! Kali neyh hasil dari perkahwinan abang sulong saya, Azrin Azmi bersama isteri beliau, Nurashikin Ramly.

Anak sulong mereka dberi nama Nurin Auni Qistina.

Adakah Qistina bakal menjadi saingan Izra?? Mohd Izra Raihan, hasil perkahwinan kakak kedua saya, Nur Azura Azmi bersama suami beliau, Mohd Faiz.

Uhuk~ saya nak terbang ke Subang. Tetapi hajat saya tak kesampaian. Isnin neyh da na start claz d Arau, mama nk gerak ke Subang hari Ahad. Saya tak dapat ikut =(

Saya mawu berjumpa dengan bayi yang baru dlahirkan itu!!

Saya ingin berbisik d tepi telinga Qistina bahawa dia mempunyai seorang maksu yg sgt comel dan gojes! Wahhhh~!! Berbaur perasan ya dsini.

Lantak ahhh, inikan belog saya.. =)

9 comments:

Anonymous said...

ohh tidak. ia sangat sgt cute. hehehe. tahniah ya.

" ~"

aliamaddesa said...

zyra..cute nye baby tue..nant taruk lagi pic dia byk2..cOmey.huhu...

muhd aizuddin said...

bayi itu seakan akan tahu yg maksu beliau cuba mempengaruhi fikirannya..

xira ixora said...

misterious and alia - hik3~ mmg la comel.. tgk la sapa maksu dia.. ngee~ nnt zyra snap pic dia lg ogeyhh... =)
kuchentakamu - ohho~ apa yg sedang kamu omong? dia mmg perlu tawu maksu dia sgt comel... hahahaha!!

Anonymous said...

harap2 bayi itu akn ceria seperti maksu dye tp bukan perasan seperti maksu dye.
hehehehe..
=P
M.A.M.R_

xira ixora said...

ceria seperti maksu dia? baby perlu mbaca byk hasil nukilan dato dr fadzilah kamsah.. =) mksu dia tidak perasan ogeyh, tetapi mmg hakikat comelll.. =)

muhd aizuddin said...

kecian bayi yg x berdoasa itu telah ditipu oleh maksu sendiri..tp x pe,kelak dia boleh menilai maksu beliau samada comel atau pon tidak..

xira ixora said...

hahahahahaha~
kamu sewel.. sewel dariku?
ngee~

aKu NaKaL said...

chumelkah??? heeee x)~