❤ hey follower, thanks! ❤

Friday, July 3, 2009

Sempatkah?

Tengok kepada tarikh, dan waktu. Sempatkah?

Saya masih blom buat pengesahan terima tawaran. Saya masih blom print segala mak nenek borang yg perlu diisi. Saya belom beli pin num kt BSN. Saya blom buka akaun SSPN. Medical check-up pown blom buat lagi. Saya kehilangan sijil MUET. Saya blom buat pengesahan tamat belajar d Merbok. Saya perlukan slip gaji bapak saya yg sedang berada d Damansara. Saya tidak mencari rumah sewa. Dan baju2 yg nk ke UiTM suma masih berada d USJ.

Huhh? Baju pown mjadi masalah? Ye la, baju d png semua tidak layak nk d sarungkan d UiTM. Sahsiah rupa diri ok!

Kesimpulannya, saya tidak prepare langsung!

Sempatkah semua ini nk dlakukn pada 3th July? 4th July dah na register.

Tiba-tiba merasakan semua itu beban. Huhhh!

9 comments:

Anonymous said...

wow..giler kentang~~'
tabik spring...ngeee...

kHaIrI ZaKarIa said...

tabik kiri kt dia...hope u make the right decision dear...

kHaIrI ZaKarIa said...
This comment has been removed by the author.
xira ixora said...

ntah sempat atau tidak.. kalau puan azfa tgk, sure dia ckp suma turh sempat.. kn puan kn.. wish me luck!

emak said...

sempat je..klu x sempat beli je baju kat sane.huuu

Azfa said...

Of course sempat.. (dah tau tak pa.. he he) just list down a complete list of what to do and please follow accordingly..This is just a minor challenge.. many more to come. Succees does not come easily.

Relax..and then p minta restu from parents nak g belajar..

Kenangan Lalu said...

Buatla yang mana dan. Yang tak sempat tu leh bagi later, diorang tak kan reject punya kalau dah sampai di sana.

Tarik nafas, dan plan what's the most important thing for 4th July~

mzzenma said...

wat yg mna pnting dulu..

isi borg2 first, check up bley wat later..ptptn nnt kelompok br buka ley wat..

sijil2 yg mna ada prepare dulu..
wat copy sijil2 sumer..
bj bley beli..dun worry :-)

Insyaallah..everything will fall into place..just tenang..

xira ixora said...

encik azizan - padang besar! yeaaahhhh.. here i come~

puan azfa - thx sesgt madam.. medical check up da settle.. document suma da wat pngshan.. now na isi borang, nk packing brang yg byk itu. rumah?? huhuhu~ xto la, gamble aja...

alexalabasta - yaaa3~ sedang lakukn yg mna sempat dlu.. sempat lg online kejap! ngeee~

zeqhty - thx jg dear.. cz concern bout me.. keep in touch taw! lurve ya~