❤ hey follower, thanks! ❤

Wednesday, October 7, 2009

Perlis vs Shah Alam >.<

Sedar tak sedar da 96hari da Nur Azira Azmi bergelar pelajar BBA (HRM) d UiTM Arau! Dak2 sini gelar ARAUstralia, errr?? Koya btol~ Saya dan kawan2 gelar d sini "KAYANGAN".. Sebab utama kenapa "KAYANGAN", da nama pown Perlis Indera Kayangan + kat sini mmg mcm kayangan pown.

There is nothing here! Plzz believe me!

Kalau perlukn apa2, kitorg kena 'turun' ke bumi tuk memenuhi kehendak human being, ngee~ Da 96 hari tapi masih blom sebati. Take tym plz. But syukur, saya da bole adapt ngn environment kt sini. Unbelievable~!

Transfer ke Shah Alam?? Soklan itu masih lagi saya dengar dr segelintir rakan2. Dan soklan itu juga yg masih dia tanyakan. Dia lagey~?? Aduyai~ Kuat btol penangan beliau.

Tetiba rasa sangat bersyukur, ada sebab kenapa saya tercampak d atas 'kayangan' ini. Jauh dari dia, jauh dari Shah Alam. Memangla dia pernah bersuarakan nk saya tuka ke Shah Alam, even tym turh antara kami tlah pown berakhir.

Peluang tuk bersama sangat tinggi?? Ya, itu yg dia katakn pada bulan lepas. Sorry dear, but saya rasa saya perlu kuburkn je la impian dan harapan itu. Bukan kerana benci pada kamu, tapi kerana perasaan ini. Dan perhubungan yg sering d pukul ombak yg menggila.

Lagipun kini saya dapat merasakan kebahagiaan yang bakal kamu kecapi bersama gadis itu. So, tiada guna lagi kita terus mencuba. Segalanya telah berakhir.

Konvo yang bakal mendatang neyh kononnya kami mungkin akan bertemu, tetapi hanya sebagai kawan. Ya, kali neyh benar-benar sekadar kawan. =)

Jangan risau. Saya tidak akan jatuh lagi kali ini. Saya da kuat bsama sayang saya, hee~

Bersyukur lagi saya dtempatkan d Arau. Sekiranya saya d Shah Alam, saketnya saya. Lagipun apa ja yang ada d sana? Cuma ada abang dan kakak. Bapak pown da pergi, hmmm. Da tak ada sebab tuk saya ke sana.

Betulkan, semua yang terjadi ada hikmahnya.

Terima kasih.

3 comments:

Anonymous said...

be strong zyra..chaiyo! n welcome to shah alam nt..if nak transfer cni pk masak2...sgt stress! kami prefer branch...

Azfa said...

hmmmm..dok d Arau je.. focus on ur study k..

Anonymous said...

yeah..
focus on ur stadi..
tp sure ker perasaan kat org tu da ilang??
M.A.M.R_