❤ hey follower, thanks! ❤

Monday, November 23, 2009

ouch! saya jatuh cinta lagey~

Sumpah! Kali neyh saya benar-benar jatuh cinta!

Kali neyh bukan mainan lagi! Betttooll~ Kali pertama saya menghayati setiap inci patah perkataannya. Saya rasa seperti sedang terbang~ Terbang jauh dari semua, dan yang tinggal hanya saya dan cinta itu.

Terima kasih cinta!

Ia menemani hari-hari sunyi saya. Sungguh! Dengan kehadirannya, terasa masyyuukkkk sekali~

Saya seperti tidak perlukan hiburan laen, cukupla hanya dtemani cinta ini.. Oucchh!

Terasa seperti dlamun cinta semula.

Indah! =)

Sungguh indahnya hari berlalu
Menunggu kasih tambatan hati
Ingin rasanya selalu berbagi
Bersamanya kala suatu nanti

Andaikan kau jadi milikku
Selaluku nyanyikan lagu rindu
Andaikan kau dan aku bersatu
Dunia ini berseri selalu

Ku ingin dirimu dekat dihatiku
Berdua kita kan raih bahagia
Ku ingin dirimu turut merasa
Rasa rindu untuk menatap matamu
Menatap matamu

Bagaikan bintang nun jauh di sana
Terangi malam yang semakin gelap
Jika kau sudi menemaniku
Takkanku lepas walau sedetik pun

*Menatap matamu by Aril AF7*

Oucchh! Kawan-kawan..
Inila yang telah membuatkan saya jatuh cinta lagey~

untuk turut serta jatuh cinta, sila click disini

1 comment:

cendol pulut said...

~cinta adalah satu kurniaan Dia pada hmbaNya dan bsyukurlah bila d kurniakan cinta kerna cinta lah memberi kita seribu satu rasa...seri,sepi,suram,ceria sume d bawah naungan 5 huruf ini..CINTA..