❤ hey follower, thanks! ❤

Monday, November 2, 2009

please zyra, im begging u!!

Wake up dear, please....

You need to wake up!!

Sampai bila u nak jadi cmni zyra?? Sampai bila u nak air mata u turh terus mengalir sebab perkara yang memang tak pernah pasti?? Sampai bila zyra?? U biar hati u terus berdarah?? Kenapa?? Saketkan sayang?? Tapi u just let it be.

Stupid larhhh u zyra! Yes, u r stupid!

U always thought that u was stronger, but u are not!!

Tolong, bangun.. Berdiri dan terus berjalan macam yg u selalu kata turh. Please. Im begging u dear. Please. Sampai bila u nak terus macam neyh sayang??

Please.

5 comments:

wiwie nurul syuhada said...

zyra..
wi pun dlm situation yg sama mcm zyra..tp mukin cerita di sebalik tu yg berbeza..

mcm ne ehh zyra.. rasa dah kuat dah tp still air mata mengalir.. mungkin ke air mata tu kekuatan kita??

entah la kan.. sampai bla pun xtau..

zyra said...

air mata turh kekuatan kita??? hmmmm.... maybe nope.. zyra belom rasa zyra kuat, kalau air mata yg mngalir neyh kekuatan, zyra rasa tak.. tp air mata neyh bg zyra peneman.. sering temankn zyra saat zyra keseorangan.. itula air mata zyra, setia menemani zyra..

btw, sabar ya wiwie.. jom, kita kuat bersama!!

wiwie nurul syuhada said...

yeah..
jom kuat bersama-sama =)

(*.*) said...

i realize about dat...

its ok...at least u try to motivate ur self by saying like dat even u r not...one day it will be like what u'r saying...believe in urself zyra...i believe u'r stong gurlz :)

zyra said...

heee~ n now i had realize! i will be my own bestfren from now... :)