❤ hey follower, thanks! ❤

Friday, December 4, 2009

teratak usang



Hmm, last week after raya haji saya pulang menjenguk ke teratak usang yang tlah dtinggalkan dalam kira-kira tiga tahun ++. Bumbung itula yang melindungi saya dari hujan dan panas, banyak kenangan yg tlah dtinggalkan ddlm teratak itu. Ada yang menggembirakan, ada yg melucukan hati ini, dan ada juga yg menyayat hati. Bak kata Pak Abu, macam2 ada~ heee!

Hmm, balik2 usha posmen masih setia meninggalkan warkah d letter box hadapan rumah, posmen turh xtakut kena patuk ular ke?? huuu~

Hmm, yang mengejutkan saya sebaik2 saya melangkah masuk ke teratak ini ialah dinding berlubang!! WTF?? Kenapa bole jadi mcmtu??

Hmm, dinding bilik arwah bapak, dinding ruang tamu, dinding bilik saya dan dinding bilik belakang berlubang!! Lubang petak-petak. HUhhh!!

Hmm, call abg saya ( abg satu bapa laen mak). Dia dengan rela hatinya ckp semua aircond dalam rumah turh dia amek servis tuk jual!! WTF?? Sebab?? Kononnya dia nak wat kenduri arwah tuk bapak?? WTF?? Kenduri?? Bila?? Kenapa tak inform adek beradek yg laen?? Apa kami yg laen neyh bukan anak bapak?? Awat yg tgesa2 sangat??

Hmm, tak faham! Tak faham dgn manusia skng! Sebabkan duet, boleh mengubah sifat manusia dalam sekelip mata! Abang sendiri plak turhh?? Hmm...

Ntahla, malas nak piki. Habeh semua benda diorg nk jual, tuk kepentingan diri sendiri. Hmm, kalaula arwah masih ada. Ntahlaaaa....



No comments: