❤ hey follower, thanks! ❤

Wednesday, February 3, 2010

BONGOK!!

Sapa?? Hang larhh bongok!
Hang larhhh penyebab kami trio gaga tak lalu makan hari neyh.. Huhh! Tapi baguihh jugak pasai bole la aku kuruskan sket badan aku neyhh, dari terus mjadi belon yang rendang macam hang kn??
Hang mesti takmau kami jadik pendek gemok macam hang kan?? Pasai nnt tgugatla market hang kn?? Tera kami yang tak cantik macam neyh pown hang dok dengki tak tentu hala, tak tentu pasai.
Arrgggghhh! Bongok! Aku tak kacau hang, hang janganla kacau hidup kami neyhh! Aku punya suka la aku nk jadik AJK Pendaftaran, kot mana pown hang mai daftar kat kaunter kami jugak bongok! Hang jeles x dapat jadik AJK Pendaftaran ka bongok??
Huhhh!! Jeles tak bertempat! Pasai AJK pown hang nk dengki kat kami kn?? Bongokla anda!! Buat malu ouzmate ja!!

6 comments:

yus said...

girl.. nape plak nie ??? x mo marah2.. nti x comey dah...

Anonymous said...

" ~"

zyra said...

gagaga~ dia sgt bongok!

y@ozunu said...

udah la.. x mo marah.. nti cepat tua... biarkn bongok itu dgn dunia... okey... nti kita p tangkap dya.. kita tembak dya nan snapang gajah..

Ara Amnan said...

Tera kami yang tak cantik macam neyh........

STATEMENT AUTA! hahahaha

zyra said...

hahaha~ statement kena auta, baru tak jadik unta! :p