❤ hey follower, thanks! ❤

Sunday, March 14, 2010

Dad.....

I am so happy today!







Kenapa?? Takkan p makan kenduri pown syiokkk kowtt?? Heee~

Tatsat saya p makan kenduri kat Restoran Nelayan, Batu Maung. Kenduri Aunty saya! Saya terasa indah melihat persekitaran yg dihiasi turh, nice! Ogeyh jugak buat kenduri menggunakan restoran turhh, restoran turhh pown nampak chantique, tak payah tetamu panas2 cz dalamnya lengkap dengan penghawa dingin. =)

Ogeyh but, itu bukan persoalannya. Kenapa saya suka pegi kenduri turhh??

Actually, aunty saya turh family sebelah arwah bapak saya. Sepanjang saya 22tahun saya jarang dikenalkan dengan adek beradik sebelah bapak. Ntahhla kenapa, saya lebih rapat dengan family sebelah mama.

Mungkin kerana sewaktu arwah masih hidup, kami jarang ke rumah adek beradek. So saya tak berapa kenal mereka. Sewaktu peninggalan arwah, ramai sgt org yg datang menziarahi rumah kakak, rumah terakhir peninggalan. Katanya mereka adek beradik bapak, tapi waktu turh saya tak dak kat rumah kakak, so saya masih tak dapat berjumpa dengan mereka.

Tadi waktu kenduri, saya berpeluang berjumpa mereka. Mereka itu saudara saya. Saya masih ada ramai saudara sebenarnya :)

Saya dapat berjumpa tok mami, mak mami, mami itu dan nana ini serta mamu-mamu... :)

Sebab itu saya gembira dan sedang syiiiookkkk~ hehehe!

*motif??* :p

No comments: