❤ hey follower, thanks! ❤

Friday, March 12, 2010

-ilurveyou-

Sayang... Jangan terlalu banyak fikirkan tentang kisah semalam, kerana tanpa kita sedar, kisah itu makin menjarakkan hubungan kita. Teruslah maju ke hadapan sayang, sesungguhnya sinar cinta antara kita makin gemerlapan dan terus bersinar. Aku tawu isi hatimu, kau tak perlu melafazkannya.

Terima kasih atas kasih sayang yang diberikan, hanya kau yang mampu memberikan kasih yang tulus ikhlas begitu, aku benar2 menghargainya. Tapi sayang, kau patut tawu bahawa tiada insan laen yang akan dapat menggantikan dirimu. Aku tidak mawu kehilanganmu, selamanya aku tidak mawu. Ya, aku sangat takut tuk khilanganmu sayang.

Sayang, aku merindui tuk melafazkan kata-kata cinta padamu. Sudikah kau mendengar ia terbit dari lubuk hati kecilku ini? Sayang, aku terlalu menyintaimu. Terlalu mendamba tuk bersamamu selamanya, sehingga ke akhir hayatku. Hanya kamu.

p/s:sayang, jangan terlalu banyak bermain dengan perasaan,
kelak memakan perasaan sendiri.

ily~

No comments: