❤ hey follower, thanks! ❤

Sunday, March 28, 2010

pakwe saya saket! :(



Hampir sebulan sudah pakwe saya saket.. :(











Saya dah hampir mati akal memikirkan apa lagi rawatan yang perlu saya lakukan ke atas pakwe saya. Demi pakwe saya yang setia bersama saya hampir empat tahun lamanya, saya tabahkan hati. Saya tidak mungkin akan membuang pakwe saya jauh-jauh dan mencari pengganti.

Tidak! Itu bukan saya untuk berkelakuan kejam terhadap pakwe yang saya sayangi.


Empat tahun, suatu jangka masa yang agak panjang. Bukan mudah tuk mendapatkan pakwe yang dapat menemani saya, mendengar gelak ketawa saya, menatapi anak mata saya, dan meratapi kesedihan saya.

Ouhhh! Besar sungguh pengorbanan pakwe saya! Saya sayang pakwe saya!




Tapi...............................................


Hampir sebulan, satu jangka masa yang agak lama bagi saya yang terlalu sayangkan pakwe saya ini! Kesian pakwe saya!

:(

Last month urat yang mampu menjana kuasa kepada pakwe saya terputus!

Kini................

Saya masih kurang pasti saket pakwe saya yang sebenar. Tapi Alhamdulillah, ia masih belum di peringkat yang kritikal.

Saya yakin pakwe saya mampu diubati. :)

Hmmm... Mungkinkah jangka riwayat pakwe saya hampir tamat??

Kini pakwe saya hanya mampu memberi perkhidmatan kurang dari 45 minit, selepas 45 minit pakwe saya akan semput!!

Saya tanak kehilangan pakwe saya! :(



nota siku I : pakwe saya = Dell Inspiron 640m

=)

No comments: