❤ hey follower, thanks! ❤

Saturday, March 13, 2010

Sapa Punya Belog Neyhh??

Ehem ehem.. Tumpang tanya sat bole dak?? Lani, belog unpredictable girl neyh belog sapa?? Tolong jawab sat bole dak?? Naek heran dah aku pown, belog sapa tatau neyhh?? Dan........ lani hat yang hgpa hgpa nk kecoh apa yg si penulis neyh nk conteng pasaipa? Haaiiishhh~

Tak paham betol aku! Kan neyh belog dia, mampuihh p la kt dia dia nk conteng apa pown. Kalau hgpa hgpa turhhh tak suka nk tengok apa yg dia conteng, tak payah la p gatal bawah type url belog dia! Haaa, terang dak?? Tak lagi??

Tak pown, kalau hgpa hgpa tak mau amek taw apa yg dia conteng, tak payah dok gatal bawah p tekan nk jadik follower dia larhhh! Pastu bising cakap belog dia dok cerita pasai apa. Kan dh kata, lantak dia larhhh!

Haiiissshh~ Toksah dok kepochi sgt larhhh p stalk belog orang, pastu dok buat terok! Belog hgpa, hgpa cerita la apa pown, toksah la dok cerita pasai orang len, terutamanya tentang tuan punya belog neyh, ogeyhh?? Bole tera turhhh??

notasiku : ini belog saya! belog saya, dunia saya tuk menulis tanpa sempadan! Jangan soal apa2 tentang dunia saya! Sekian~

2 comments:

wan nadia natasha said...

tudia aih. marah kat sapa ni yunk oit?

zyra said...

hahaha.. tak dak aihh.. saja dok buat ramai.. =)