❤ hey follower, thanks! ❤

Monday, April 26, 2010

jangan pernah lepaskan tangan ini pergi....

Sayang.... Jangan pernah biarkan aku keseorangan.....


Kalian, jauh mana kita pergi nanti jangan pernah lepaskan tanganku pergi. Jalan mana yang bakal kita pilih nanti, jangan pernah ada benci antara kita. Kerana kalian telah ku anggap sebahagian dari hidupku. Kalian insan yang penting selepas keluargaku.

Mungkin aku tidak pernah pandai mempamerkan kasih sayang kepada kalian tetapi aku benar2 sayangkan kalian.
Maafkan aku andai aku ada melukakan atau menyakitkan hati kalian, itu bukan niat asalku. Aku cuma seorang insan biasa yang tak terlepas dari melakukan kesalahan, maafkan aku.

nota siku I : xira sayang mereka!!
nota siku II : chenta hati tetap bertakhta dihati =)

Yanggggg.... i heart you so muchhh!! Wateva happen, u will be my priority..

~ adek beradek ~

3 comments:

Dj YuS said...

happy tgok u happy... harap berkekalan spanjang idup mu....

Dj YuS said...

happy tgok u happy... harap berkekalan spanjang idup mu....

xira ixora said...

amin~

mekasih...