❤ hey follower, thanks! ❤

Thursday, April 1, 2010

saya sangat sedang sedih!!

SSSS~

Segalanya tentang 'S'... zzz~

Kenapa sedih??

  1. Pakwe saya masih belom sembuh!! Setelah mdapatkan rawatan susulan, kos tuk mengubati pakwe saya, RM 460. Andai saya mawu jangka masa kehidupan pakwe saya dipanjangkan, saya perlu topup RM 985. Sedih!! Sebab saya tidak mempunyai jumlah sebanyak itu dalam keadaan yang sedang sesak ini!!
  2. Ketika saat sedang getir ini, habis jumlah nilai di telefon mudah alih saya! Saya perlukan kredit! Aduyai~ Saya dah penat menambah nilai. :(
  3. Assignment yang bertimbun menambahkan tekanan dan kesedihan saya!! Saya perlukan lappy yang sihat tuk berkhidmat kepada saya!!
  4. Keputusan test one Labor Economic jugak menyedihkan saya!! Saya hampir-hampir terjerumus dalam golongan 60% gagal dalam kelas.
  5. ...................
  6. ...............
  7. ...........
  8. ......................
  9. ..................................
  10. .............................
  11. .................
  12. .........
  13. Saya perlukan nafas segar dari keluarga saya!! Disaat kesedihan sedang melanda, kalaula mereka dapat membaca setiap isi dhati saya.....
  14. Hmmm, saya makin kehilangan salah seorang adek beradek yang saya sayangi. Hubungan adek beradek antara kami kian pudar, dan saya sedih! Kerana saya sayangkan adek beradek saya!
  15. Chenta hati saya?? Rindu!! :'(
nota siku I : saya akan kembali aktif di halaman muka buku!! =)

2 comments:

Dj YuS said...

masa di tunggu2.... huhuhu

(*.*) said...

semoga insan yg xira harapkn sentiasa bersama utk mendengar isi hati zyra...