❤ hey follower, thanks! ❤

Tuesday, April 27, 2010

semut turh kadang-kala sodap jugak!!

Hehehe~ Bukan apa, dah nak diet kan... Semut kan kecik so kalau makan banyak pown xde la effect sngat kt perut, muka or lengan xira neyhh... :p xira kan kena kuruskan badan.

Haaiisshh~ Apa yang hg dok merapu neyhh, tu la makan kuah parpu myk sgt!! zzz~

Kawan-kawan, xira lupa password twitter!! Tadi saja la bosan tataw nk wat apa, saja buka... Then tak leyh masuk, wrong combination lorhhhh....

Try plurk laks, beribu kali baru nk success turh pown xde yg mnarik so tutup balik. Karma pown dah 0:00, dah tak syiok~

Frenster n Myspace hye hye bye bye larhhhh, bosan taik yg turh! :p

Fesbuk?? gagaga~ Xira igt lg password fesbuk xira, kalau lupa password fesbuk cmna nk active kn semula fesbuk nnt.. Haa?? Nak aktifkan balik ke?? Ntahhh~ Tengokla dulu cmna nanti.. =)

Babai~

1 comment:

y@ozunu said...

semangaitt la sgt.... huhuhuhu