❤ hey follower, thanks! ❤

Saturday, April 24, 2010

xira gemok, so??


Hahaha!! Entry buang masa bersepah dalam belog budak gemok neyh... Hahaha!!


Aduyai~ Ntah tak terbilang berapa orang dah cakap benda yang sama - gemok, berisi, chubby, bulat, dan tembam!! Dan yang paling terkini sekali, geM macam ombak?? Hohhh?!? Sayang!!! :'(

Mana idaknya, kalau dah kejanya asek makan makan makan tido!! Kalau kau turh rajen exercise xpe la jgk ye dok? huuu~

Kalau snap pic turh, nk ja snap beribu kali. Kononnya nak pilih yang terbaek padahal nak pilih yang mna nmpk paling slim, gahaha~ Tak bole blah!

Dah gemok turh gemok larhh jgk xira :p


nota siku I : Eyhh, kau apa kisah?? Aku gemok aku bahagia, ada org sayang aku ada org chenta aku, so? zzz~

nota siku II : Katala apa yang kau nak kata, aku tak kisah. Aku memang budak gemok, lalala~



*rasa cam nak upload pic dak gemok masuk dalam belog tapi, ukh! nanti2 laa. xira busy nak final.... hahaha!*




No comments: