❤ hey follower, thanks! ❤

Monday, May 24, 2010

1,2,3,4......

Ceritera yang tak pernah berakhir dalam entry entry usang aku neyh, tapi sampai bila??

Sampai bila-bila.... Aku akan terus bercerita, dan bercerita.

Sangkaan aku ceritera itu tidak akan pernah berakhir, jadik aku takkan meletakkan sebarang noktah ke atas ceritera itu.

Episod baru dalam hidup aku berulang lagi, entah sampai bila. Seolah-olah terkena sumpahan.

Aku redha. Keputusan ini aku yang pilih, aku terpaksa menerima. Terlanjak perahu boleh larh kita nak berpatah balik, tapi kalau dah terlepas cakap? Dah tak guna kan. Ya, aku memang ego. Sangat ego mungkin. Tapi apa kurang dia? Dia jugak ego aku rasakan, kalau salah seorang antara kami tidak ego, mungkin hubungan ini dapat dselamatkan.

Sudahlaa itu, keputusan ini aku yang buat tapi yang sakitnya jugak aku. Dia?? Ntah~

3 hari dah aku macam ni, aku rasa esok better aku niat tuk berpuasa, hahaha~ Gelak lagey~ Ye la, dari mengikat perut baik puasa kan?? :)

Dah larhh xira!

2 comments:

Anonymous said...

jum puasa...

x)~

xira said...

jom~ x)