❤ hey follower, thanks! ❤

Sunday, May 2, 2010

euuuuwww~

i heart you, i lurve you, i need you, i miss you, i want you, i adore you... no matter what!!
and i hate you jugak!! bllluuerrkkkk~ ^.^


Dia larhh racun, dia juga larhh penawar... ahakz~

Saya sayang dia, saya chenta dia, saya selalu memerlukan dia, saya rindukan dia setiap saat, saya nak dia!! dan saya sangat mendambakan dia. Walau apa-apa pown yang terjadi, saya tetap akan menyintai dia!! tapi...... saya bencikan dia jugak!!! Sebab dia selalu buat saya rindu dia, uhuk! :'(

translate?? perlukah?? ngeee~

Seandainya, kau ada disini denganku
Mungkin ku tak sendiri
Bayanganmu, yang selalu menemaniku
Hiasi malam sepiku

Ku ingin bersama dirimu
Ku tak akan pernah, berpaling darimu
Walau kini, kau jauh dariku
Kan slalu ku nanti
Kerna ku sayang kamu

Hati ini, selalu memanggil namamu
Dengarlah melatiku
Ku berjanji, hanyalah untukmu cintaku
Takkan pernah ada yg lain

Adakah rindu di hatimu
Seperti rindu yang kurasa
Sanggupkah kuterus terlena
Tanpamu disisiku, ku kan slalu menantimu

*keranaku sayang kamu-dygta*

No comments: