❤ hey follower, thanks! ❤

Sunday, June 6, 2010

Lagenda Budak Setan...

Boleh dikatakan setiap belog yang cik xira ziarah ada ja entry pasai LBS... Haiisshh~ Dalam hati cakap, tak leyh jadik neyhh. Cik xira pown nanak nengok jugak!

Then nak dijadikan cerita, semalam cik xira pown pegi laa melawat pekerja pekerja panggung wayang turhh.. Dengan semangat yang kental terus ke kaunter tuk membeli tiket LBS, tapi tapi tapi................. TIKET HABIS! Nahhh, memang laku habis movie neyh. Cik xira sampai ke destinasi pown takdak la awal sangat tapi cik xira nengok tayangan LBS ada manyak. Yang teruja nya petang abeh, senja abeh, malam tinggal berapa kerat ja, pastu midnite ja yg ada. Haiiishhh~

Tapi midnite cik xira tak leyh nengok pasai cik xira sampai pown dah petang, takkan la cik xira nak bertapa kat mall turh smpai tgh malam? Ukh! Tak pat la chot~

Bertambahla semangan nak nengok LBS, tapi tak tercapai di akalmu. Ngeee~

Pastu?? Tunggu apa lagey~ Sila la membuat tempahan, kowtt satgi esok esok mai tiket habis lagi. Nahh mawu geget jari ja larhhh.... x)~

11 comments:

NARDtheNERD said...

xira dear~...

selamat menonton..=))

[z@ck] said...

nak tgok jugak.tp...........
argh

maira mazlan said...

la, mai pegi ari kames ritu, 5 row ya penuh.. smlm kat s.p bkn 3 baris ja yg ada org.. xira p kat mana tu?

(●.•) aKu NaKaL (●.•) said...

haha.. tempat sy pun penuh.. nk tgk midnight, 4 sure sok penat nk gi kerja..

apepun selamat menonton LGS...

x)~

xira said...

@NARDtheNARD - tak sabar nak nengok tonite! yay~ x)

@zack - lorhhh, pasaipa plak dh?? kes tiket hbs jgk ka zack?? huuu~ sabaq sabaq..

xira said...

@mai - xira p nengok kt JM syg... huuu~

xira said...

@aku nakal - haaa~ kn penuh jgk.. ipoh pown penuh, neyh kn plak kedah negeri jelapang padi... huuu~ x)

Dj YuS said...

gud luck...

hazman aka species1980 said...

Yess... citer nie memang selalu SOLD OUT....

kisahremaja said...

Soundtrack lagu filem nie memang meruntun jiwa....

xira said...

@hazman - turh la pasai, kena booking awal sehari.. x)

@kisah remaja - sangat! superB~!