❤ hey follower, thanks! ❤

Wednesday, June 16, 2010

mungkin awak tak pernah tawu, kan?

Hye awak.... Hmm, saya tgh terfikir neyh nak btau kat awak ka dak. Awak rasa awak nak tawu dak? Huuu~

Kadang-kadangkan kita tak pernah nampak bila orang buat baik dengan kita sebab mata kita dah dikaburi dengan keburukan yang pernah dia buat, kan?

Kadang-kadang jugak kan, kita selalu berfikiran yang negative ja bila orang turh buat apa-apa keputusan.

Kadang-kadang kita tak pernah nak bole piki kenapa benda turhh suma jadik and macam mana kita nk olah semua turh balik..

Senang cakap la kan, saya sayang awak! Saya selalu rindu awak. Awak tak pernah tawu kan??

Sebab kadang-kadang kita tak pernah sedar yang kadang-kadang turhh la yang akan berlaku.

Ogeyh, kalau anda anda pening baca entry neyh, cik xira yang menaip lagi pening!

Berbalik kepada tajuk asal, sebenarnya cik xira nak cakap....... Saya sayang awak! Saya rindu awak! Saya selalu perhatikan awak dalam diam. Haiiissshhh~

Tu ja motif penceritaan :|

1 comment:

(●.•) aKu NaKaL (●.•) said...
This comment has been removed by the author.