❤ hey follower, thanks! ❤

Friday, June 11, 2010

penat aihhh~

Perasaan terbuak membuak nak nengok result, tambah-tambah bila makin ramai kawan-kawan dah leyh nengok result..

Pastu kawan-kawan hat yang dah nengok neyh cakap kat cik xira, 'buka guna mini transkrip xira!'.. Cik xira pown gigih la bukak jugak. Tapi ini larhh hasilnya!


Ada salah seorang schoolmate xira berkata-kata, ''apehal la semua bising2 xleh check result. bykkan la bersabar. bukannye korang dapat A pon kalau check awal. mende la. matang sket.''.. Hohoho~

Lantak kau la brader! Orang laen semangaiittt tak yah la kamu nk runtuhkan semangat org.. Ogeyh? Kalau kamu taknak tengok + kamu sangatla penyabar, haaa tak payah nengok sampai sem depan ogeyh?? Sigh!

Ok, cik xira memang sgt moody malam neyhh! Dah la tak leyh nak tidoq.. Hmmm, si dia plak dah nyenyak tido.... Cakap nak tidoq pown dak dah lani....

5 comments:

MaryamJamilah said...

hohoho.. tu lah. td tak dpt bukak check result, bukak mini transcript pun jadi lah :p

WIN LAPTOP HERE

suhaisweet said...

u got nice n3..peep my latest here Check it Out!

Dj YuS said...

good luck smoga u mendapat rsult yg cemerlang...

xira said...

@MaryamJamilah u dh check ur result?? :) akhirnya dpt gaks i bukak mini transkrip..

xira said...

@Dj YuS thx.. :)