❤ hey follower, thanks! ❤

Thursday, June 10, 2010

Salah Sayakah??


| bukan salah saya bila saya hanya mampu bukak fesbuk dan belog..
| dan bukan jugak salah saya bila web student portal macam zzz~ xP


Saya rasa anda lebih tawu menilaikan..

Ya, saya salah seorang pelajar UiTM Kampus Arau, Perlis dan saya jugak salah seorang pelajar yang berpura-pura gigih nak nengok result. Pagi-pagi tadi lagi mama dah call tanya result, aduyai~ First tym rasanya saya nak nengok result tanpa mama disisi.. Selalunya everysem saya nengok result bertemankan mama... Mama!! Nak lik penang laaa, then kita check result sesama eyh... xD

Takut!! Huuu~

2 comments:

MOFASAD said...

camna result? ok? cun? mcm anda?


wakakaka


>>__________________<<


semoga berjaya!!

xira ixora said...

aiyak! dak nengok lagi pown.... huuu~