❤ hey follower, thanks! ❤

Thursday, June 3, 2010

#tag version :10 fakta dan perkara... jom!


i) 10 fakta tentang saya
  • addicted to online~
  • kidal~
  • negative person!
  • kuat merajuk
  • unpredictable
  • suka menangis
  • indulgent
  • suka nengok sunset tepi pantai
  • love my frens so damn much~
  • menyintai dan dicintai muchuk syg!

ii) 10 perkara menakutkan saya
  • Allah S.W.T
  • API!! bahang api neraka
  • kehilangan insan yg sgt dcintai
  • menerima musibah
  • dmarahi, dtengking, dhina :(
  • nengok result final exam... huu~
  • ditinggalkan keseorangan
  • nengok accident dgn darah myk myk...
  • berjalan dalam gelap dan sunyi
  • ada yg merampas muchuk dari saya!!

iii) 10 perkara yang selalu aku sebut
  • mornin!!
  • hyeee~
  • muchukkk!!
  • gagaga~
  • lalala~
  • lolz!
  • hehu~
  • rindu!
  • hmmmm....
  • thx!

iv) 10 perkara yang amat bernilai bagi saya
  • Allah S.W.T
  • Dwet!!
  • Keutamaan keluarga
  • Chenta hati
  • Kekasih hati
  • Jantung hati
  • Buah hati
  • W980
  • Lappy+broadband
  • Kereta!!

v) 10 “pertama kali” dalam hidup saya
  • disayangi
  • menyayangi~
  • dicintai
  • menyintai~
  • disakiti
  • menyakiti~
  • ditinggalkan
  • meninggalkan~
  • dipersiakan
  • mempersiakan~

vi) 10 kawan yang yang kena tag ini,
  • anda
  • kamu
  • dia
  • hang
  • awak
  • mu
  • engkau
  • mereka
  • depa
  • korang larhh!
x)~

No comments: