❤ hey follower, thanks! ❤

Friday, July 9, 2010

-kosong-

-Wajah kekosongan didalam kelas-

Kini aku pergi, pemergiaan aku tuk selamanya. Takkan sesekali aku menoleh ke arah itu lagi. Ya, itu yang terbaik mungkin. Sekiranya kehadiranku merumitkan keadaan, aku rela pergi.

"Hilangku bukan kerana cinta, hilangku bukan untuk menyeksa.. Bagiku semua tiada berharga, biarku telan semua derita..."

Kalau bahagia yang didoakan tuk cik xira, ya insyaAllah cik xira akan memperolehi kebahagiaan itu. Terima kasih kepada yang mendoakan kebahagiaan cik xira. Semoga kalian jugak bahagia hendaknya.

"Ya Allah Maha Pemurah dan Maha Pencipta, terima kasih atas pertemuan antara aku dan dia. Jika nyata dia bukan pemilik tulang rusukku, kikiskanlah pesonanya dari kedua mata. Dengan kelebihan dan kekurangan yang ada, bahagiakanlah mereka ku doakan. PadaMu kupohon sucikan hatiku sehingga dapat melaksana kehendak dan rencanaMu. Amin...."



No comments: