❤ hey follower, thanks! ❤

Monday, August 2, 2010

Harvard Suasana Hotel


Cik xira baru selamat pulang ke Araustralia setelah dua hari menjalani 'Strategic Team Building & Innovative Training' dekat Harvard. So far, cik xira berbangga dengan group cik xira, 'Apom Lenggang' yang mendapat tempat ketiga secara keseluruhan dan persembahan 'Malam Pesta Muda Mudi' jugak mendapat persembahan terbaik malam itu. Tahniah! Dan terima kasih atas kerjasama kalian.

'Apom Lenggang' dianggotai dari cik apam, cik shahlan, cik tasha, cik dya, cik kinah, cik aisyah, cik is, cik nisa dan jugak yang pasti cik xira.. :)

Objektif utama training ini dijalankan tuk merapatkan hubungan pelajar HR part 5. Seperti yang sedia maklum, terlalu banyak puak yang telah ditubuhkan oleh pelajar sendiri. Oleh yang demikian Ketua Program kami yang jelita, Puan Rozihana, dengan jayanya berjaya menganjurkan program neyh. Kami yang seramai 66 orang agaknya dibahagikan kepada 7 kumpulan yang telah disusun oleh crew. Class A dan class B dicampur dan matlamat untuk merapatkan kami Alhamdulillah berjaya dengan jayanya jugak.

Dan disini cik xira ingin mengambil kesempatan tuk mengucapkan ribuan terima kasih kepada sahabat yang sangat prihatin tentang keadaan cik xira yang menyulitkan, terutamanya Shaz.

Shaz seorang sahabat yang baik rupanya, disebabkan cik xira bukan satu class dengan dia cik xira kurang mengenali beliau tapi setelah dua hari disana baru cik xira tawu hati budi beliau. Beliau sanggup keluar dari majlis makan malam datang ke bilik cik xira tuk bawak makanan sebab cik xira kurang sihat secara fizikal dan mental pada malam pertama disitu. Dan banyak lagi jasa beliau yang takkan cik xira lupakan. Terima kasih sahabat!

Sahabat yang laen jugak tak cik xira lupakan. Kepada group member 'Apom Lenggang', terima kasih jugak kerana kita tak pernah berhenti menyokong antara satu sama laen.

Masa yang dihabiskan bersama sahabat-sahabat disana, Alhamdulillah menggembirakan.

Terima kasih.

2 comments:

FatinNad said...

bestnye dapat ke sane :)
best jugak dapat kawan-kawan yg supportive!~

xira ixora said...

@MissNafa besh besh! sangat besh kalau sumanya bjalan ngn lancar.. :)