❤ hey follower, thanks! ❤

Wednesday, August 18, 2010

I'm Done

Hye readers! Selamat berpuasa kepada mereka yang berpuasa, dan selamat menjamu makanan tengahari kepada mereka yang tidak berpuasa. =)

Mulakan hari anda dengan penuh senyuman yang ikhlas. Takmo takmo takmo senyum plastik yaa kawan-kawan. Busuk benor perangai bulan-bulan puasa nk bagi senyum plastik kat orang. =)

Apa larhhh salah andai dibulan yang penuh mulia ini, kita sedekahkan senyuman sesama kita, bukannya kita nak dikenakan caj tol pown, ye dok? =)

Indah lagi Ramadhan neyh kalau kita sama-sama bermaafan dan melupakan sengketa lama. Alhamdulillah, cik xira sempat mohon maaf kepada pihak2 tertentu atas kesalahan yang pernah xira lakukan secara sengaja atau tidak sengaja. Bab turhh tugas cik xira dah selesai, tapi atas diri mereka untuk memaaf dan melupakan atau sebaliknya. Terpulang, ia hak masing-masing.

Dalam hati xira tiada lagi dendam, tiada lagi perasaan bermusuh, marah atau yang buruk-buruk, insyaAllah. Semoga berkekalan larhh terus hati ini hendaknya.

Dan kepada mereka yang xira belum minta maaf, rasanya masih belom terlewat tuk xira mohon maaf. Harap kalian dapat maafkan xira dengan hati yang ikhlas. =)

Petang neyh nak berbuka puasa dengan apa eyhh?? Hmmm, xira dah mula terbayang nasi kerabu yang xira pernah beli dua tahun lepas kat bazar Ramadhan tepi foodcourt UiTM Kedah, aummmm~ Sedapnya.

Kawan-kawan, xira rindu kawan-kawan kat sana. Mereka sahabat yang setia, sampai sekarang mereka masih menghubungi xira. Terima kasih kalian! InsyaAllah 3th Sept neyh xira usahakan ke sana tuk berbuka puasa di Tanjung Dawai!! Wahhh~ Excited dah neyhh, jom kita menggamit kenangan! =)

2 comments:

Kie-yu said...

hee :D
dtg sengih pada kamu ~

xira ixora said...

@Kie-yu heee~ sengih balik kt kamu... :D