❤ hey follower, thanks! ❤

Thursday, August 12, 2010

Ya Allah, saya sayang mereka!!

Assalamualaikum w.b.t

Ya, saya sayang mereka!!

Nadiah, Zana, Hunny, Nown, Mia, Yana, dan jugak Irah!! Sumpah cik xira sayang mereka!!

Sem neyh sem terakhir xira dengan mereka, sem depan masing-masing dah nak practical kat tempat yang dah dipilih. Xira harap jarak yang bakal memisahkan kami tidak akan menggugat perasaan kasih dan sayang xira terhadap mereka. Hampir 2 tahun masa dihabiskan bersama mereka. Pelbagai kenangan suka dan duka xira bersama mereka. Ada kala kami ketawa bersama-sama dan tak jugak ketinggalan mengalirkan air mata........

Sem lepas banyak memori indah yang masih segar dalam ingatan xira, terlalu banyak. Dan xira takkan coretkan disini kerana itu kenangan yang xira mawu terus simpan tuk selamanya. Tapi sem neyh, tak banyak memori yang mampu xira lakarkan bersama mereka.

Ya, xira lebih suka menyendiri, xira lebih suka buat hal sendiri dan biarkan mereka bersama mereka.

Tapi xira suka mendengar gelak ketawa mereka dan suka melihat mereka bahagia bersama. Walaupun xira tak mampu nak bersama mereka, cukuplah xira sedar mereka dah cukup bahagia.

Xira berharap dan berdoa, masa yang hanya tinggal kurang dari 3 bulan neyhh mampu merubah segala keadaan yang xira cipta suatu ketika dahulu. Ya Allah ya Tuhanku, aku sangat menyayangi mereka!! Sangat menyayangi mereka dari dalam lubuk hati ini. Sungguh!

No comments: