❤ hey follower, thanks! ❤

Monday, September 13, 2010

raya owhh raya~

Salam Aidilfitri readers!


Tiada apa-apa yang menarik nak kongsi tentang hari raya, sama ja cam orang laen yang pegi sana sini beraya. Hari raya tahun ini sama seperti tahun lepas, beraya bersama keluarga yang takkan pernah cukup dan lengkap. Apa-apa pown xira masih bersyukur kerana masih ada tempat berlindung.

Hmmm, malas la buka sana cita pasai raya, buka sini pown cita raya. Nak tuka mood sket bole??

Haiisshh~ Ok, saya betul-betul benci mood ini. Perasaan cemburu yang membuak-buak. Saya senyum, saya gelak ketawa, bukan bermaksud saya ok! Saya sedang mengawal emosi, dan saya rasa saya hampir berjaya tapi saat ini saya dah tak mampu nak tahan.

Ya Allah, dugaan apa lagi kali ini.


2 comments:

Unknown said...

wat's wrong dear?

xira ixora said...

@syuE cemburu buta agaknya.. hmmm~