❤ hey follower, thanks! ❤

Saturday, September 4, 2010

Tips Menghidu Kecurangan Suami!!

Salam readers!

Hyeee~ Disini cik xira ingin berkongsi sedikit tips bagi menghidu kecurangan suami atau kekasih. Untuk isteri-isteri dan bakal isteri di luar sana, tak salah rasanya andai korang spend masa korang sekejap tuk nengok-nengok tips neyh....


1. Tahu tak siapa yang berpotensi untuk menjadi gf suami atau kekasih kita? Mereka mungkin terdiri dari teman rapat, atau rakan sekerja yang selalu outstation bersama.

2. Kekasih lama juga berpotensi~!! Tanpa mengetahui apa sebab suami atau kekasih berpisah dengan dia, sebenarnya is a bigger threat. Suami atau kekasih mungkin masih ada rasa cinta kepada kekasih lama. Jika tiba-tiba bertemu semula, awas larhhhh! Memang perasaan cinta itu akan timbul semula lebih-lebih lagi kalau GFnya itu pun memang layan suami/kekasih kita.

3. Bila suami atau kekasih mula jaga badan dan bergaya!! Tak macam selalu, selekeh atau tak ambil kisah penampilan diri! Ini menunjukkan suami/kekasih dah mula beri perhatian kepada somebody. BEWARE!!

4. Telifon selalu silent atau off, memang sah ada something yang dia sembunyikan. Periksa sekali sekala hp turhhh! Kalau ada sms yang mencurigakan, tanya dia! Atau ada sms yang pelik-pelik, kadang kala itu mungkin adalah kod rahsia mereka berdua.

5. Suami atau kekasih pakai dua handphone atau lebih! Ini memang perlu diragukan! Apalagi kalau handphone satu lagi tu selalu off atau ditinggal-tinggalkan.

6. Suami atau kekasih mula dingin ketika bersama! Atau mula nampak dan mempertikaikan kelemahan kita, mula complain kita tak pandai itu tak pandai ini! Kalau tak merungut pun, dia akan masam muka. Huuhhhh!!

7. Suami atau kekasih banyak termenung sendiri sambil senyum-senyum. Haaa~ ini mungkin baru mula menjalin hubungan. Eyh cik abang! Dah mula angau kat chenta baru ke??

8. Suami atau kekasih mula nyanyuk!! Opsss~ Selalu lupa itu ini, fikirannya celaru dan asyik ingat girlfriend dia ja larhh kowtttt, jadi banyak benda yang dia lupa.

9. Kalau suami out station isteri nak ikut, suami beriya-iya pujuk isteri tak payah ikut! Kemungkin besar dia dah janji dengan girlfriend nak jumpa masa outstation! Biarpun girlfriend turhhh jauh, sekarang neyhh kan dah ada tambang murah Air Asia~

10. Suami atau kekasih mula memberi perhatian lebih pada kita. Hey hello~ Ini sebenarnya hanya nak mengaburi mata kita supaya dia boleh divert kita punya syak wasangka, ogeyh??

11. Suami selalu lewat tidur. Dia nak bersms dengan GF dia larhh turhhh! Biasanya lewat malam turh kan masa yang boleh menimbulkan suasana romantis. Kononnya~

12. Suami atau kekasih mula tergagap-gagap bila nak menjawab pertanyaan kita yang tiba-tiba, misalnya tanya kenapa nak jaga badan sangat sekarang ni? Atau terkedu bila kita tanya pasal ada tak dia suka perempuan lain?.. Haa~ Mula larhh nak menggelabah!!

13. Bagi suami, dia dah mula tak berapa ambil peduli tentang anak-anak biarpun selama ini dia sangat mengambil berat perihal anak-anak.

14. Suami rajin menghantar anak ke persatuan waktu cuti dan isteri di rumah. Masa neyhhh dia gunakan untukmenghubungi kekasihnya~!

nota siku : readers, cik xira bukan prejudis terhadap lelaki. Tapi percayalah, kalau suami atau kekasih anda mula menunjukkan salah satu sikap di atas memang dia ada GF laen!!! Biarpun suami atau kekasih kita ni jenis sembahyang tak tinggal, atau nampak alim. Betul! Ini fakta dan ia bukan auta!

sumber : merata celah~

No comments: