❤ hey follower, thanks! ❤

Saturday, October 2, 2010

Video Sedihhhhh di Facebook!

Thanks anem coz tolong tagged kan cik xira kt satu video sedihhhhh neyhh. Xira nak kongsi video turhh dengan kawan-kawan kat sini, tapi xira tak leyh download video turhh and upload kat sini.. :(
Tapi takpa, xira boleh type satu-satu patah perkataan dalam video turh! Xira sanggup even assignment yang belambak tengah tunggu xira.. :)

Jom kita terjah~

" Kisah aku dan dia..
Saya benci awak! Saya nak buang awak dalam hidup saya, tapi kenapa susah sangat??

Saya nak perhatian awak. Susah sangat ke awak nak beri saya sedikit perhatian? Bukan saya minta 24jam pown perhatian dari awak. Bukan saya minta harta dari awak! CUMA PERHATIAN!! Susah sangat ke awak bagi??

Awak minta saya faham diri awak, tapi pernah awak nak cuba faham diri saya?? Pernah awak nak faham apa yang saya nak dari awak?? Saya dah cuba terbaek tuk faham diri awak, kerjaya awak dan kehidupan awak. Tapi awak masih nak marah-marah saya. Awak masih nak diamkan diri kalau ada problem.

Saya tak kisah kalau awak tak pernah nak komen facebook saya macam pasangan kekasih laen, saya tak kisah awak tak publish status hubungan kita, saya tak kisah comment saya kat wall awak tak balas. Tapi saya saket hati tengok comment PEREMPUAN laen boleh plak awak balas??

Kadang-kadang saya tertanya sapa saya dihati awak?? Hina sangat ke saya dalam hidup awak?? Salah ke awak bercinta?? Susah sangat ke nak mengaku saya neyh awek awak?? Awak malu ya saya neyh awek awak??

Ini ke dugaan pada pasangan yang bercinta jarak jauh?? Tapi saya tengok pasangan laen bahagia tapi kenapa kita asyik gaduh ja??

Bila awak balik bercuti pown, awak tak pernah nak jumpa saya. Bila saya ajak, awak taknak keluar. Alasan awak, 'sorry sayang.. abang ada kerja'. Saya tak minta pown kita keluar seharian, cukuplah kita keluar buat beberapa jam. Susah sangat ke awak??

Bila saya tanya, awak sayangkan saya ke? Awak mesti tanya saya balik, kenapa mesti suka tanya soalan2 macam neyh?. Saya nak jawapan, tapi awak bagi soalan pula dan marah2 saya. Salah ke soalan saya tu?

Saya tak kisah awak nak berkawan dalam fesbuk turh, tapi jangan larh lebih2 mlayan diorang. Salah ke saya tegur awak? Perempuan mana tak cemburu kalau camtu? Saya pown ramai kawan laki dalam fesbuk turh, tapi saya tak over pown melayan diorang.

Kalau awak dah tak sayang saya, bgtau la pada saya. InsyaAllah saya akan mengundurkan diri dari hidup awak. Saya tak kan ganggu hidup awak lagi. JANJI AWAK BAHAGIA!! Mungkin saya tak sempurna, saya bukan perempuan impian awak. Saya sedar diri saya neyh banyak kekurangan.

Bila saya tegur awak, awak berubah kejap ja. Pastu kembali sikap lama. Susah sangat ke permintaan saya tu awak?? Bila awak tegur saya, saya tak marah awak dan saya cuba berubah demi ORANG TERCINTA tapi kenapa awak tak boleh berubah demi perhubungan kita??

Saya pernah hadiahkan sesuatu kat awak, tapi awak tak guna pown. Saya sedih sangat.
Kalau awak rasa saya neyh tak penting dalam hidup awak, lepaskanla saya dengan cara elok.

SAYA BENCI AWAK!!

Memang khilafku menyayangimu, memang khilafku menyintaimu tapi ku tawu semua tu takkan kembali lagi! Bukan ku pinta segunung janji, tak ku harap sinaran in. Cuma ku ingin setulus kasih, kasih yang kekal selamanya.

TERASA HATI!!

Bila saya keluar mana2, awak tak pernah nak amek tawu keadaan saya dari masa ke semasa. Tapi bila awak keluar, saya akan tanya keadaan diri awak. Susah ke nak amek berat tentang saya? Susah ke nak layan saya dengan baek? Bayangkan awak berada ditempat saya, apa awak rasa?? Mungkin awak tak rasa apa-apa, sebab awak buta hati! Awak tak dak perasaan!
Saya dah bosan dengan awak, lebih baek kita putus ja!

Kenangan kita takkan dapat saya lupakan, walaupun kita jarang jumpa jarang msg jarang call.
Saya doakan awak jumpa yang terbaik tuk kehidupan awak masa akan datang, amin~

Andainya begini kesudahan perhubungan kita yang awak mahukan, saya akan terima semua neyh dengan hati yang terbuka. Belajarla menerima keadaan pasangan kita seadanya, sebelum kita nak tegur orang laen cuba kita ubah diri sendiri dulu. Sikap tegur penting dalam perhubungan agar kita agar kita dapat mengelak dari melakukan perbuatan ang pasangan kita tak suka. So belajar terima teguran pasangan kita andai kita sayangkan perhubungan itu..."

Nahhhhh!! Sedihkan??

Xira tak minta tuk dia terima balasan, xira tak nak masa kedepan dia rasa apa yg perempuan tu rasa... Xira taknak, sbb xira tawu rasa tu saket sgt.. Xira doakn dia bhgia..

Tuk perempuan yang create vidoe neyh dan juga perempuan laen yang mengalami situasi yang sama, xira hope korang semua tabah. Sabar! Itu kunci kebahagiaan, tapi andai sampai ke tahap anda tidak lagi dapat menahan, lepaskan dia! Just let him go and looking forward~ :)

Goodluck!

Tetiba terfikir jalan pintas, link ke video turhhh! heee~ click sini.

This emoticon has been enhanced by FaciconszyraxoxoThis emoticon has been enhanced by Facicons

No comments: