❤ hey follower, thanks! ❤

Tuesday, November 23, 2010

Hot Ticket - Cara Tambah Nilai Yang Lebih Bijak!

".....Saya selalu impikan cara tambah nilai yg lebih bijak. Sbb kadar panggilan, kadar sms, semua berlainan! Keliru betul~ Jadi,saya bayar sahaja tanpa btanya. Kini saya tambah nilai dengan Hot Ticket. Saya tau jumlah minit masa bbual, dan sms yg bole saya gunakan utk hubungi SEMUA rangkaian spanjang hari. Skrang, saya tau apa yg saya beli. Hot Ticket - cara tambah nilai yang lebih bijak....."

Hye, salam readers!

Malam neyh cik xira menjadi sukarelawan tuk mempromosi Hot Ticket dari Hotlink! ahaha~ Mimpi apa cik xira neyh?? Bukan mimpi apa pown, tapi 4 hari lepas cik xira topup dengan menggunakan Hot Ticket, dan cik xira rasa agak berbaloi selepas menambah nilai!

Mulanya cik xira nak topup macam biasa, tapi kebetulan kedai tu dah kehabisan stok, so nak tak nak cik xira beli Hot Ticket. Curious juga, tapi kalau kita tak cuba kita xtawu kan??

Disini cik xira sertakan sedikit informasi yang cik xira amek dari laman utama Hotlink dengan tujuan untuk mempromosi, harap pihak Hotlink tak saman cik xira :)



  • RM10 Hot Ticket

    • 70 minutes
    • 120 SMS
    • All local networks, at anytime
    • 7-day validity
    • Local networks include all local mobile and fixed line
  • RM15 Hot Ticket

    • 120 minutes
    • 300SMS
    • All local networks, at anytime
    • 10-day validity
    • Local networks include all local mobile and fixed line
Ok, cik xira dah berkira-kira. Cik xira menggunakan plan Youth Club, dengan plan tersebut cik xira dikenakan caj panggilan 12sen/seminit dan 1sen/sms tuk semua rangkaian maxis dan hotlink. Manakala tuk rangkaian laen plak, mahal sket jaaaaaa... tak banyak pown! Tak sampai 20sen seminit rasanya, sms plak 5sen selai.

Then, kalau nak compare dengan Hot Ticket, siyesly cik xira berbaloi!

Ok, kalau kita topup dengan Hot Ticket (RM15) kita dapat 120 minit masa berbual. Cik xira selalu wat panggilan ke rangkaian maxis dan hotlink sahaja, so mari kita kira!

120 minit x 12sen = RM14.40
300 sms x 1sen = RM3.00

RM14.40 + RM3 = RM RM17.40

Kemudian, hanya dengan menambah RM1 anda boleh menukar Hot Ticket dengan Pan Pizza Personal yang berharga lebih kurang RM9.

RM17.40 + RM9 = RM26.40

Kalau anda nak tolak dengan RM1, silakan~

RM26.40 - RM1 = RM25.40

Tidakkah ia masih berbaloi dengan hanya RM15??

Ahaaa~ Anda tunggu apa lagi?? Dapatkan Hot Ticket digerai Hotlink yang berdekatan!

3 comments:

Bijen M. said...

Curious juga nak tahu.
Apa pro & con dia eh?

xira ixora said...

heee~ kn saya dh wat pjelasan kt bawah turhh.. bg saya la kn, tmbah nilai ngn Hot Ticket mmg bbaloi2.. :)

*promosi percuma*

fuzah said...

cik xira!!thank u sooo much sbb hilangkan sakit kpala saya yg dok pk apa la klebihan hottiket nih. n tq sbb siap kira youth club,sbb sy pun youth club gak..hihi..tq!