❤ hey follower, thanks! ❤

Wednesday, January 12, 2011

Angin Itu Kuat Meniup Saya

Ok, title post neyh macam propa kan? Erk! Whatever~

Ini untuk awak :

Awak...Kita pernah janji dulu, kita akan susah senang sama-sama kan? Awak ada waktu saya jatuh, waktu saya meloncat. Saya selalu ada untuk awak juga saat awak tersungkur dan berlari. *Ok, saya x kuat nk lari dan awak tak ngada ngada taik kuda nak loncat :p

Awak, saya rasa macam ada angin yang tiup ke dalam diri saya bila saya dapat merasakan ada sesuatu yang terjadi pada awak. Ada terbeban satu kesukaran pada awak, kesulitan dan kesusahan yang awak sedang tanggung. Tapi betulkah rasa itu? Saya diamkan diri saya, saya cuba alihkan arah angin itu. Mungkin tiupan itu bukan tuk saya? Saya yakinkan diri saya, awak selamat, awak selalu berada dalam keadaan sejahtera dan dilindungi, insyaAllah.

Saya hubungi awak, dan dengar awak ketawa :D

Saya gembira, saya rasa lega. Kemudian saya terus sambung wat kerja saya..

Awak!! Jangan kata apa-apa dekat saya, sebab saya dah tau apa rasa itu. Kecuali kalau awak nak kata saya comel dan awak sayang saya, kata la. Hahahahaa~ *mengong*

Saya sayang awak~ Dan, mekasih awak! hehu~

*ngadakan saya? gagaga~

No comments: