❤ hey follower, thanks! ❤

Sunday, March 1, 2009

- lagi luahan hati -


Sepi itu terus menghambat aku ke mana2 shingga mjadikan aku resah gelisah tiada jalan pulang... Aduhai... Masa yg indah itu sudah pergi semuanya mninggalkn aku... Sehingga tiada apa2 lg yg masih tsisa utk menemaniku disini... Aku seperti camar yg patah sayapnya... Aku bagaikn permaisuri tanpa kerajaan... Lantas bagaimana lagi harus aku kutip sisa hari2 mdatang yg sirna ini bersendirian... Tanpa dia? Aku sunyi dan kesepian... Mana hilangnya semua masa lalu yg indah itu?...

2 comments:

aKu NaKaL said...

wow.. berkata-kata nmpak.. x)~

sabarlah.. dugaan sume tu.. tp jika ada sinar yang menerangi dirimu utk meniti sesebuah jambatan perjalanan dalam menuju sesebuah kehidupan, maka pergilah..

tapi jika sinar itu hilang buat seketika, kamu harus bersabar, kerana didalam menuju sesebuah kehidupan yang kita mahukan, banyak dugaanNYA.. dan kita seharusnya berharap bahawa sinar itu akan hadir pada saat kita memerlukannya..

xira ixora said...
This comment has been removed by the author.