❤ hey follower, thanks! ❤

Friday, April 3, 2009

.Minggu Ini Membunuhku.

Just tngl 1 week lg nk mhadiri kuliah diKedah neyh.
1 week lg jew tuk aku pulun carrymark.
Then, tngl 1 week lg juga nk final exam plak.
After turh, aku bukan lagi warga UiTM Kedah.
if ada rezeki, aku akan amek degree nnt dsana plak.
Tapi minta la simpang, jgn failed sem neyh.
Kalau idak? korang akn nmpk muka aku diKedah lg..
Sebagai pelajar sem 7 Diploma in Banking.
OMG!! lalala~

Next week? sgt sibok.

Perkara2 yg masih belom selesai.

Presentation article OB,
Presentation Lending,
Test BD,
Test 2 Lending,
Test 2 Specialized,
Test 2 Legal,
Submit DOL,
Submit past year Lending,
Submit asgment Specialized,
Submit asgment BD.

Suma neyh akan tjadi bmulanya 5-9 March 2009.
Huhhh? Mau naek sewel aku neyhh...
5 hari dgn 10 perkara yg mrunsingkn aku!

-gluck tuk kwn2 yg na amek final exam!
-gluck tuk kwn2 yg jg nk siyapkn perkara2 diatas!
-kwn2, wish me luck!

...

4 comments:

Hayati Huri said...

yeahhh
lazweek is da killerweek!

teruskan perjuangan anda!
^^

xira ixora said...

yeaahhhh~
semoga kita bjaya!

hope dpt gred on tyme..

gluck!

aKu NaKaL said...

erm.. gud luck yeah.. chayo2'.. hehe.. do n try ur best yeah.. x)~

xira ixora said...

baeklaa bos.. i will...