❤ hey follower, thanks! ❤

Saturday, April 4, 2009

SAMPAH!

Sesaja nk post entry neyhh. Tp sumpah entry neyh xde motif. Kalau korang nk terus mbaca, disilakn.

lalala~

Aku da sewel.
Knp aku sewel?

Cik Mustafa (lecture specialized) yang blurrr sentiasa, tnya soklan xpenah nk jawab. buat saket jiwa aku ja, mcm ckp ngn white board. Bkata2~

Sesungguhnya.. Siapa yg tido tyme matahari nk naek turh, akan ada masalah ngn kecantikannya. Dia la yg ckp. setahu aku, nenek sebelah pakcik tiri aku ckp. Tido after subuh neyh, rezeki xmasuk. Tp x pe laa, sbbkn cik Mus yg ckp, kami pcaya je la.

Bak kata En Anuar (lecture Lending) laks, suma jwpan bole dterima. Tiada apa yg salah didunia neyh.

Ok.
Aku da mlalut.

Sbnrnya aku nk btau kpd korg yg sdng mmrhati aku neyh.
Aku seorang gadis yg malas!

Jadual tido aku da tbalik skng. Eyh, dlu pown tbalik jgk. Tp one tyme tu da ok balik, tetiba skng tbalik balik. Stress agaknya!

Smlm aku tdo after matahari naek, tu yg aku ckp turh, aku ada masalah kcantikan neyh. Patutla skng muka aku da x secantik dlu! (adeyh, ini belog budak perasan chantique, harap maklum) Aku bangun tdo smlm after zohor ( xperlula aku specific kn tyme nya ok, kang korg tkezut! ) Apa yang pasti, tyme turh da na masuk asar. lalala~ Smlm aku mkn sekali ja, mrangkap breakfast, lunch n dinner. Aku mam kul 5ptg. Then aku trs online smpai kul 6.30pg td laks. Gyla kn aku neyh? Klu suh wat asgment or study, sumpah ngantok awal! tp klu online, hmmm smpai subuh pown aku sanggup. Aku rasa aku da salah amek course laa... kn?

Td tdo kul 7pg. Bgn kul 1. lalala~ Tu pown kira awal la cz dgr suara Iza mjerit dr bilik sebelah. "Zyra... bangun! wake up! asgment xsiyap lg.." huhhhh! Aku perlu bgn tuk wat asgment! Nour n Ema da smpai room Iza since kul 11am lg, aku jew bdengkur lg! opsss!

Then aku trs mndi, n gie room Iza, wat asgment OB dlu. Then kul 4lebih baru gie mamam. Masa aku nk gie dining, aku tsenyum sendirian melihatkn gelagat 2 ekor kucing yg sgt comel. Erk? Sejak bila aku neyh suka kucing? lalala~

Aku nmpk diorg maen bkejar2an, Then sekor turh trs panjat pokok. Lg sekor turh tgk je dr bwah. Sgt comel telatah mereka. Tingat tyme aku maen kejar2 nyorak sebalik pokok zaman kanak2ku.

Da la, aku da melalut.
Nk stop sini je laa.
Nnt aku dtg mlalut lg eyhh.

+ tertarik ngn tawaran Mizi, nnt Zyra ptimbangkn eyh.
+ tingin nk jadi agent One Drop Perfume. ley x?

3 comments:

MiSs aNySs said...

mcm2 kn u nie... hahha.. cumel2

xira ixora said...

hahaha~
hidop mau ceria...

lalala~

aKu NaKaL said...

x)~