❤ hey follower, thanks! ❤

Friday, April 10, 2009

.mood tidak baek.

Hari ini aku masih mneruskn pjuangan yg blom aku selesaikn sebagai pelajar DIB 6C.
Seperti biasa Documentation of Learning yg aku mngadap sejak bhari2 neyh. Ye ke? Ntahhh~

Semalaman aku xtdo, mngadap laptop Dell yg ku beli sejak aku mlangkah masuk ke UiTM Kedah pada semester 1. Laptop neyh x scanggih laptop yg berada di pasaran kini, tp pngorbanan laptop neyh sgt byk padaku.

Padanya aku mluahkn perasaan, bsama dia aku bkaraoke, dia juga tmpt aku mlepaskn geram, mnekan keyboard sekuat hati tnpa mmikirkn perasaannya, dia jg yg mhasilkn kepingan gmbr hasil aku mengedit spnjang mlm, bsama dia aku bgelak ketawa bmaen game, dan yg paling penting, dgn adanya laptop kesayanganku ini, yg ku beli mgunakn duet pinjaman PTPTN, mjayakn asgement aku! Bjayakah??
Agrrhh, xkisah asalkn bjaya disiyapkn.

Bbalik pada kisah xtdo smlman, aku dpt tido dgn selesa dn nyenyak dlm lingkungan 8pg td.
Before turh laptop aku tbuka spnjang hari, mataku dsengkangkn tuk selesaikn suma kerja neyh.
Dlm kul 4 pg, aku kejutkn Iza, nk wat past year Lending. Tapi agaknya dia mamun, dia ckp
"coooolllll, jgn kalut,aku tgh sedap tdo neyhhhh...."
ada laks cm gitu?? Secara x sengaja aku tpengsan atas tilam Suzi, adeyyhhhh. Cepat btl aku tpengsan. Penat agaknyaa. Bila aku tjaga aku tgh Suzi tdo kt bilik dpn (bilik yg kami jadikn tmpt tuk mnyidai pakaian). Sorry Suzi.

Tadi aku bgn agak lewat, agak lama aku tdo hari neyh, rs tenang sedikit. Bangun kul 11, ckp fon ngn mama, mama tnya bila aku nk blk Penang.
Aduhhh, balik2 soklan yg sama. Xpe, aku perlu bsabar dan brusaha.

Aku bsama teman sperjuangan, Iza, meneruskn pjuangan kami.

Detik jam 5, owhhhh aku blom mndi! Busukkkn kt aku? arrgghh, lantak la bkn ada org nk kisah. Lalala~ aku mcapai towel dn trs menuju ke toilet. Aku lapar!

MOOD TIDAK BAEK??

Knp title x relate dgn apa yg aku omong kt atas neyh?
Hmm, ya. Mood aku mmg kurang baek hari neyh.
Aku tekanan dgn segelintir manusia dmuka bumi ini.
Sudahlaaa, malas nk ckp pasai korg.
Kalau korg rs korg ada wat aku marah today, korg xyh mnta maaf.
Aku mmg cm gini, hidup aku penuh dgn tekanan.
Kenapa? ntahhh, sejak azali kowtt..


2 comments:

kHaIrI ZaKarIa said...

sorry klu2 terbuat kamu moody...hehe nak gak mntk maaf...

xira ixora said...

hmmm, kn da ckp..
no need to say larhhh..
zyra mmg cam gini..

tekanan!