❤ hey follower, thanks! ❤

Monday, May 11, 2009

.Kenangan.

Selesai sudah pjalan hidupku sebagai pelajar Diploma Perbankan d UiTM Kedah. Alhamdulillah semuanya bjalan dgn lancar. Walaupon banyak dugaan dan halangan yg tlah aku hadapi, dengan berkat doa ayah bonda, akhirnya aku dapat mjalankan tanggungjawabku sebagai pelajar dsana.

Semester 1 - Semester 6.

Aku setia mjadi phuni claz C.

C bkn bmkna claz tcorot, dsini kami tiada pengelasan mngikut gred, tetapi ia hnya sekadar pengasingan claz. Tiada apa2 yg mbezakan kami. Saiful, Azmer, Shahariman, Mazlan dan Asraf, 5 jejaka rebutan dlm claz C.

Saiful? hmm, xdk pape yg perlu dkngsikn dsini. Dia cuma fans Man Utd, same goes to me. Msg terakhir yg aku dpt dr dia smlm sgt mnyentuh hati aku. Ternyata dia bknla lelaki yg ego melangit. Dia jua mpunyai semangat sahabat setia bkawan.

Azmer, nama gelarannya Mamu. Bro kami yg genius, ngee~ Dekan since part 2. Sgt funny. Even dia sllu mmnggil aku geM dan tinted, tpi xpe, cz aku tawu dia seolah2 bkata tuk diri dia sendiri. Berkat kata2 Mamu la aku menelan pil kurus Merit. Tapi kini aku da tinggal bnda alah turh, wat mnde? Wat saket badan aku ja.

Shahariman, even tyme part 4 n 5 dia join claz A, tp aku tetap anggap dia clazmate aku means warga claz C cz dia da sebati ngn claz C. Menaiki Virago menuju ke claz, but even viragonya sgt laju tp dia sllu skip claz, ngee~ Terima kasih Man kerana mhadiahkan pada hari jadi Zyra.

Mazlan, satu2nya lelaki yg bbadan kecil ddlm claz C. Kalau bab claz pagi, mmg serah kt dia. Confirm dia x mai! Dlm 1weeks leyh nmpk dia 2 3 kali ja. Yg laennya dia akan mneruskn pjuangannya mcipta 'peta' d bantal sendiri. JPK la katakn, busy~

Asraf, lebih kurang cm Mamu. Student lelaki yg blh dkategorikan cerdik pandai. Sllu bsaing dgn Noriza, gf sendiri. Persaingan yg sihat. Hard die fans Arsenal. Ada apa pada Arsenal?

Dalam claz, mereka bertiga (Saiful, Mamu, Asraf) suka menyakat aku. Kata Saiful, aku neyh kringgg kringgg kringgg. Kata pi la apa pown, aku wat muka donno ja. Gemok, hitam, chubby, mcm2 la depa penah kata. Tapi aku tetap aku.

Hmmm, pas neyh seyes aku akn rindu mereka. Sangat merindui gelak ketawa bsama mereka.

Tidak ketinggalan tuk Noriza aka Iza, my fren since sem 1. Berasal dr Baling, Kedah. Tapi sepanjang 6sem aku bkawan ngn dia xpenah skali pown aku jejak kaki ke Baling, kampung halaman dia. Asraf da sllu da, mana aci huhhhh!! Pape pown, aku tetap akn rndu leteran dia.

Hidayah aka Dayut, my fren dlm claz turh yg umo nya kurang setahun dr kami. Sgt gila2. Kalau dia gelak, satu block leyh dgr. Sgt kuat. Sentiasa gyla bayang kt Mayon, hope diorg kekal. Kawen nnt jgn lupa ajak aku.

Zanariah aka Una, sgt comel. Dia pown sama cm Dayut, kalau gelak satu block dgr. If kuar dgn diorg aku akui hilang kejap semua masalah aku neyh.

Hmmm, xkn aku nk story semua clazmate aku dlm entry neyh? Makk aii... Mau lenguh jari jemari aku neyh menaip.

Pape pown DIB C, tetap dlm kenangan, tetap dlm ingatan. Aku akan mrindui semua warga DIB C. Claz laen pown sama gaks, tp claz C tetap teratas, ngeee~
  • Thx to all my fren. Thx for everything. Gluck in ur future. Keep in touch. And sorry for what i have done. I lurve u all! .zyraxoxo.

No comments: