❤ hey follower, thanks! ❤

Sunday, June 28, 2009

...

"Tolong jangan baca entry saya malam ini jika anda tidak mawu baca kerana entry saya malam ini cuma menyentuh tentang perasaan hati ini yang tak pernah tawu apa itu ketenangan."


Jika anda seorang yg tidak tawu memahami hati orang laen, lebih baek la tidak perlu teruskan membaca entry ini sampai kesudah. Ada faham?

Hmmm, bermula.

Saya rindukan Maisarah Mansor.

Sangat-sangat rindukan dia. Harap maklum, saya bukan lesbian! Mysara = rmate saya semasa saya sedang menuntut d UiTM Kedah. 5 sem bersama dia, makan sama2, tido sama2, gosip sama2, maen game sama2, pakai baju purple sama2, buat rambut dandan sama2, berkongsi bantal yang sama, indahnyaaaaaaa....

Paling saya hargai, saya boleh pinjam bahu dia tuk saya meluahkan perasaan, menangis bersama dia, dia sgt memahami saya. Dia kesat air mata saya, dia peluk erat saya, dia tepuk belakang saya, dia tenangkan saya. Terima kasih sayang.

Umur dia sebaya saya tetapi dia masuk UiTM lewat 1 sem dari saya, sbb dia masuk form 6 dlu. Terima kasih kerana saya d kurniakan rmate sebaik dia. Mysara byk menegur saya baek buruk, dia da mcm 'mak tiri' saya d kolej. Bagus, dgn adanya dia saya sedikit sebanyak berubah ke arah kebaikkan.

M3-02-07, banyak kenangan yang saya tinggalkan d sana.

Masa yang telah saya kongsi bersama Mysara dan juga Ecah, sahabat yang tidak pernah saya lupakan. Memori bersama mereka tidak akan pernah saya lupuskan dlm ingatan ini,

Malam ini, dari pukul 11 mlm td, saya cuba lelapkan mata. Gagal. Pandang ke kiri dan ke kanan, tiada sesiapa yang blh tenangkn saya mlm ini.

Mama sudah pasti lelap ketika ini d dlm kamarnya. Mama, kalau la mama boleh buat adik tidur malam neyh, pasti mimpi adik indah. Rindu zaman kanak-kanak ketika mama dan bapa masih bersama, mereka ada ketika saya sangat memerlukan sokongan, ketika saya jatuh, ketika saya inginkan perhatian.


Malam ini, semuanya sepi, gelap gelita. Adakah diri ini masih penting?

Rindukan juga teman-teman yang pernah ada dlm kamus hidup ini. Kalian da banyak membantu saya walaupun pada akhirnya ini kesudahnya.

Terima kasih teman~

9 comments:

DoNa D!ya said...

ada msa mereka ada dgn kita bila kita sgt perlu..ada msa tidak..

:-? said...

yeah!!!
stuju ngn ranger pink...;)

lazaac said...

wah, suma nyer sama... mandi pun sama yerk..?

xira ixora said...

hmmm..
saya mharapkan semuanya akan kembali tanang..
da bahagia..

kuchentakamu said...

wah...very good la diz entry.. sound track matchng dgn entry..gud2!!.. mcm ni bru ade feel,hidup...keep it up.. ngee~~

p/s:setiap pertemuan ada perpishan..daz realiti..

xira ixora said...

sound track matching ngn entry? hohohoho~ ada sound ke dlm entry neyh?? hahahaa!

zulfitry.com said...

setiap pertemuan itu ada titik perpisahannya..

muhd aizuddin said...

ceh,org ckp die gelak plak..

xira ixora said...

zulfitry - yeahhhh.. saya akur~
kuchentakamu - gelak, senyuman turh kn awek muda.. :)