❤ hey follower, thanks! ❤

Friday, July 17, 2009

Mutiara Bay~

HOMESICK~

Ngee~ ada org ckp saya tak malu cz da besar2 pown homesick lagik. Saya jawab, dlu tyme kecik2 saya tak tinggal jauh ngn family saya, tak jauh dgn rumah saya. Tak kirala family saya itu siapa, even cuma seorg yg bhampiran dgn saya, ia da memadai.

Today, saya org pertama dari bilik CL 3034 yg mjejakkan kaki kuar dr bilik, kolej dan UiTM yg panas neyh!

Kemudian d ikuti oleh Zana dan Nadia org terakhir meninggalkan kamar yg kami kongsi bersama d sini.

Yeahhhhh~

Mood happy ogeyh!!

Even d sana, kereta kurang, bangunan tak tinggi. Tapikn..... Saya rasa sgt semput! hahaha~ Seyes tak tipu! Nak tipu wat mende?? Saya mmg xsuka study dsana, tidak tenang, dan sempit!

Kini, saya sudah pulang ke Pulau Mutiara. Even sesak dgn jalanraya, bngunan yg bsepah tinggi, asap keta merata, bunyi hon yg tidak henti2, tapi saya tenang, ngee~ Dush. Betol, tak tipu juga!

Saya sudah cukup bahagia mjejakkan kaki ke rumah. Dapat melantak makanan yg da lama saya idamkan. :)

Hari Ahad mawu ke Merbok, Kedah. Bmalam d rumah Una, spend tyme ngn teman2 dsana. Sangat rindu dak2 claz dlu!!

Ogeyh laa, bye!
Saya mawu enjoy!
Justify Full=)

No comments: