❤ hey follower, thanks! ❤

Tuesday, July 21, 2009

CL 3034

Saya sudah sampai d kolej yg sengal ini. Mood tidak bahagia semula!

Jupssss~ Saya org terakhir yg sampai ke CL 3034, hahaha~ Nadia dan Zana tlah selamat pulang ke kolej semalam. Tapi saya yg tlalu homesick neyh, pulang ke kolej pagi Selasa. Wahhhh! Enjoy betol~

Class ari Selasa jam 8pg. Saya sampai ke kolej around 7.40pg. Pulang ke kolej bersama Asraf dan Iza. Bertolak dari Sg Petani around 5.45pg. Terima kasih kawan-kawan! Saya sayang korg! Seyes, tak tipu juga, ngee~

Jumaat, Sabtu, Ahad, Isnin menghabiskan masa bersama org2 yg saya sayangi. Betol, tak tipu. Saya sayang gyla sama diorg. Terima kasih sayang.

Diorg ada bersama saya ketika saya jatuh. Tapi kali neyh terasa kekurangan, sebab saya xdapat jmpa dgn Maisara, dia pulang ke rumah juga. Homesick? Dia mmg cmtu dr dulu, pulang ke rumah setiap minggu. Bob? Hmmm, rindu gyla kt Bob! Dia pown xdk. Dia sedang bahagia d Segamat. Da dpt kawan baru agaknya? Tapikn Bob, kamu tetap teman yg tbaek tuk aku! Aku sayang kau! Betol tak tipu. =)

Hmm, kepulangan saya kali neyh saya membuat beberapa perkara yg saya tak pernah berani buat dr dulu, hahaha~

Saya takut naek moto! Betol, tak tipu juga! Penah tgk saya bergambar dgn motor? hahaa~
Nak strt enjin pown xreti. :p

Dlu tyme saya tingkatan 2-4, ada juga naek moto. Then da lama xnaek, bila naek ja, saya jerit2!!

Saya tatau camna nk panjat, duduk kt seat moto. Seyes betol, saya tak tipu juga!

Tapikan...........................

Saya balik kali neyh, saya da pandai naek moto! Saya pusing2 naek moto. Jgn bgtau mama taw! Nanti saya kena beletiaq, mama da bagi kunci keta, tp saya degil, saya nak naek moto. Nak mberanikan diri kononnya. =)

Eyhhh, muka saya da gelap la! Kemarau terok kt sini! Sedeyh~

Jerawat neyh bila nak benti neyh? Neyh bukan jerawat gatal pown, xdk org yg sesuai nk mgatal dsini. Jerawat buhsan? Jerawat tekanan? Jerawat rindu? ngeee~ Dush. Tatau.

Hmmm, saya nk balik Penang lagi!! =(

Dush. Dah2 bye. Saya nk ke claz pukul 3 laks. Submit outline. Daa~

7 comments:

MiSs aNySs said...

homesick itu normal =)

Anonymous said...

manjanyer dye smpai homesick..
hehehe...
i nie homesick pun da malas nk dtg kat i..
since form 1 da jauh dr family...
hee..
i baru taw ader spesis jerawat baru,...
jerawat buhsan,tension n rindu...
bagus nie..
leh wat research baru...
pinjam ur face jap nk wat research..
hehehehe...
=P
M.A.M.R_

zyra said...

neyhhh nama apa laks neyh?
dlu zyralogist.. skng jerawatlogist?
ngeeee~
seyes xtipu.. jerawat i sgt byk skng!
:(

kUcHeNtAkAmU said...

ahakz..x marah la..hahaha.. slow2 pon xpe,jnji best..Okey????

Anonymous said...

jerawat da byk ye..
hmm..
so xleh snap pic la dlm masa terdekat nie yer..
hehehe...
xmola sedih..
jerawat xkekal pun..
jerawat ibarat angin sepoi2 bahasa..
arinie dtg,esk pegi..
hehehe...
kalo masam2 kang lg byk yg naek,...
senyum slalu taw coz research mengatakan jerawat segan ngan org yg murah senyuman..
so kalo snyum jer nanti jerawat 2 pegi dari u..
hehehe..
=P
M.A.M.R_

zyra said...

owhhh.. i lupa yg u neyh jerawatlogist jgk... :p
maybe neyh jerawat tekanan kowtt..
dlu dok umah jerawat bosan..
skng dok arau kuar la jerawat tekanan.. :)

Anonymous said...

hehehe...
ni da blk umah xkuar jerawat bosan da??
xpe2..
org jerawat byk tandanyer byk pk..
so otak jln..
ahahaha...
=P
M.A.M.R_