❤ hey follower, thanks! ❤

Tuesday, August 11, 2009

Uptown Beach Resort, Pulau Pangkor..

Saya sebagai pelajar baru Human Resource Management (HRM) wajib mhadiri Participant Development Program (PDP) selama tiga hari d Uptown Beach Resort, Pulau Pangkor.

Hari pertama kami d pecahkan mengikut kumpulan. Kumpulan saya terdiri daripada Ellman, Mas, Mia, Pila, Saerah, Kilah, dan Sha. Kumpulan kami dberi nama 'Bubu Chacha' dan berpegang pada moto 'Gambate~!'

Aktiviti yg kami jalankan selama 3hari (8-10 Ogos) dsana sgt menarik. Antaranya jungle tracking, snockling, sukan pantai, BBQ dinner, dan poco-poco jgk tidak terlepas ogeyh!

Sunburn? Toksah dok galak nk mai tanya laaa.. Wajib ogeyh~!

Kumpulan terBAEK PDP July - Nov 09 dmenangi oleh geng Mr Sivaji the boss, nama laen bg beliau ialah Pian, dan Bubu Chacha mdapat title kumpulan terBALIK.. hahaha~

Ogeyhla turh, dpt jgk hamper taw! Dan hamper itu skng berada d kamar saya. Kepada ahli2 kumpulan yg laen, sila la dtg tuntut hak masing2 sblm saya mhabiskan snek yg lazat ini. =)

Lazatkah?? ngee~ dush!

Gambar akan diupload d fb yg pasti. Mys pending sket, fs mybe tidak dkemaskini. Kalau ada pown sesat 2 3 lai. Harap maklum.

Saya da tatau nk bceloteh apa, idea tuk bcerita kurang memberangsangkan due to keadaan kesihatan yg kurang sempurna. Virus Pangkor? ngee~ tataw! Ramai da demam, batuk, selsema, saket tekak.. Dan saya ada salah satu dua dari simptom tersebut.

Moga semuanya selamat. =)

2 comments:

Anonymous said...

Get well soon...

(^_^)

xira ixora said...

(*.*) saya sentiasa berada d dlm keadaan yg normal... =)