❤ hey follower, thanks! ❤

Sunday, December 20, 2009

.D.I.L.L.E.M.A.

Apa yang bermain dalam ruang legar fikiran ini?? Apa yang mganggu jiwa ini?? Apa kata hati ini?? Hmm... lepas satu, satu musibah yg datang melanda. Kadang-kadang pabila fikiran kurang waras, terasa seperti mawu salahkan takdir. Kenapa takdir hidupku sgt palat?? Tapi pabila fikiran rasional ini mengambil alih, baruku sedar. Aku insan istimewa, bukan cacat ogeyhh!

Kini, saya dberi untuk membuat pilihan antara dua. Aduyai~ Sgt dilema! Perasaan serba salah berbaur takut, teringin dan berbagai lagi! Dan saya gagal tuk mbuat keputusan ini! Keluarga djadikan keutamaan, walaupun hakikatnya saya mawu amek jalan pintas ini untuk bahagia! :(

Saya gagal lagi mungkin? Hmmm, mungkin juga ia takdir saya lagi. Ujian? Mungkin. Salahkah saya sekiranya saya serahkan sepenuhnya pada takdir tanpa usaha? Tapi salahkah saya juga sekiranya saya menolak tuah itu setelah memikirkan reaksi org sekeliling saya? Hmmm, ntahlaaa... Saya buntu!

No comments: