❤ hey follower, thanks! ❤

Thursday, March 25, 2010

Akanku tunggu...

Menyintaimu selamanyaaa~

Sumpahan apa yang telah terpateri dalam hidupku ini?? Ia seolah-olah tidak merelakan aku menikmati kebahagiaan, walaupun sebentar. Kejamkah kehidupan ini??

Seperti jalan cerita novel-novel yang sering aku tatapi, yang sering menemani seolah-olah mengejek kehidupanku yang sebenar. Argh! Persetankan perasaan itu. Tapi bagaimana?? Pedihnya terasa dihati apabila kekasih tidak menjadi kekasih hati. Jauh sekali tuk menjadi chenta hati.

Sakitnya hati ini.

Sayang, kau tawu benarkan dimana terletaknya kebahagiaanku yang sebenar. Tapi kau??? Huhhh! Egonya kau membawa pergi kebahagiaan yang kukejar-kejarkan itu.

Hmmm, aku tidak layak mendampingimu?? Mungkin juga ya sayang. Itu yang sering bermain-main di ruang legar fikiranku. Aku sedar sayang, siapa aku.

Tapi kau tak layak menghukum aku, Sayang, kau tak layak menghukum aku. Salahkah andai kau datang dan memberi kebahagiaan itu kepadaku semula?? Salahkah sayang?

Bukan sehari baru kau mengenaliku, dah berkurun lamanya. Tapi kenapa reaksi kau begitu?? Hmmm.... Ntahlaaa, semakin lama aku bersama kau, semakin tidak aku kenali siapa kau sayang.

nota siku I : kebahagiaanku terletak ditanganmu.. pandai2lah kau mengolah ia tuk menjadikan aku bahagia atau sebaliknya..hmmm~

1 comment:

y@ozunu said...

Orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca
kerana membaca itu sumber hikmah menyediakan waktu tertawa kerana
tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana
berfikir itu pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana
beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana
bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat kerana
beribadat itu adalah
ibu dari segala ketenangan jiwa.