❤ hey follower, thanks! ❤

Friday, March 26, 2010

bosaaannnnnnn~


Sunyinya umah yang luas andai tidak berpenghunikan? Hmmm... Macam 'Teratak Alam' dalam novel yang baru sudah selesai saya membaca, 'Aku Bukan Billy Miligan' turhhh...

Rumah yang luas andai tidak ada penghuni yang menyerikan, ia akan menjadi amat bosan! Seperti yang terjadi dalam rumah saya sekarang, masing-masing pulang ke kampung halaman, dan ada yang pergi bercuti bersama chenta hati.

Dan saya?? Keseorangan disini ditemani bunyi bising kedai makan Darlin bawah umah neyh, huhh!
Kehidupan yang membosankan!

Busy?? Test two n due date submit assignment sedang menanti dihadapan. Tapi tindakan saya dihujung minggu?? Tido tido tido dan membaca novel-novel... :(

Kehidupan saya langsung tidak mencabar, sumpah anda akan bosan andai menjadi saya. Percayalah!!

2 comments:

Remy 10 said...

g la K BOX Studio....=p

xira ixora said...

karok lagey~ huuu!
xdk sora la en remy..
musim kemarau... hehehe!