❤ hey follower, thanks! ❤

Friday, March 19, 2010

zzz~

Almost 3weeks saya tidak bergiat dalam dunia fesbuk kan, gossip terkini pown dah ketinggalan jauh. Cuma kadang-kadang turh ada larhh terdengar dari adek beradek, tapi tak dak la detail sangat ceritera turh.

Sekarang saya merasakan saya sedikit berubah. Dulu, balik dari kelas, beg pown tak menyempat nak letak, saya dah on lappy. Then dulu jugak kalau ada gap antara dua kelas, balik rumah online fb even sekejap. Malam stay up, layan fb dan blablabla~

Boleh dikatakan fb seperti 3/4 dari kehidupan saya. Wahhh! Pentingkah fb? Ntah~

Kini, sepanjang perjalanan saya pergi dan pulang ke kelas, saya akan membaca novel. Saya pulang dari kelas, saya terus ke katil dan membaca novel~! Gap antara kelas juga saya terus membaca membaca dan membaca novel. Dan saya sanggup stay up kerana membaca novel?! Huhhh!

Ada yang bertanya, hobi baru ka?? Tak jugak sebenarnya, dunia saya bersama novel semasa saya bersekolah menengah, ketika itu saya gemar membaca novel. Kemudian bila saya tinggalkan dunia novel, saya terlalu addict pada internet. Sekarang? :)

Salah seorang adek beradek saya cakap, 'kan bagus kalau tgk zyra study macam zyra baca novel turh', heee~ Saya cuma tersenyum. Betul jgk, dalam masa kurang 2 hari saya membaca ceritera 'Terima Kasih Kekasih' yang mempunyai 800++ mukasurat, tapi kalau study?? 8 mukasurat pown hampir menelan masa seminggu?! Huhhh~

Salah seorang adek beradek saya lagi cakap, 'kalau zyra mampu bertahan tanpa fb selama sebulan, nak belanja zyra Secret Recipe'. Wahhh! Pantas ja zyra jawab, 2 bulan pown boleh! :)

Itu la ceritera zyra buat masa kini, tiada apa-apa yang istimewa.

nota siku I : siapa adek beradek zyra? mereka, yang sering bersama disini.
Nadia, Zana, Hani, Ellman. Terima kasih sahabat! :)

nota siku II : soal hati?? aku chenta kamu selamanya!!

3 comments:

Kenangan Lalu said...

What they said is logical... =)

But hey, life without passion, x best lah! Haha~

Dj YuS said...

moga u stiasa happy n bahagia d mana jua... di sni stiasa mdoakn untuk anda... amin...

xira ixora said...

thx! :)
gagaga~