❤ hey follower, thanks! ❤

Sunday, May 16, 2010

Esok Senin??

Alamak!! the first thing had cross in my mind when i woke up this morning.... mummy, ecok dh ari ahad!! :'(


Huhhh?? Napa napa?? Napa ngn ari ahad??

Hukhuk~ Pas ari ahad, ari senin.. Pastu~~~ Ari Selasa... :'(

Ecok saya dah nak kena berangkat ke Araustralia, aiyak! Malasnyaaa~ Dah la badan tak sihat, almost 2 weeks saya selsema, batuk, saket tekak.. Dan saya sangat tak larat nak pulang ke Kayangan.. Saya nak rehat lagey~

Saya demam rindu kowtt. Dah tak larat mam obat dah, pantang pown dah pantang, tapi....... haiishhh~ ngada-ngada taik kuda! :'(

Saya terpaksa jugak gagahkan diri tuk pulang ke Kayangan, saya perlu menjalani inter-sessi (shortcourse) :'(

Owang laen syiok syiok ja dapat cuti dua bulan, saya?? Seminggu jaa... Uhuk!! Saya jeles kat cik Tasha!! Dia dapat bercuti lagik! Dia tak amek shortcourse pown..

Miaa muchukk!! Ecok kita lik arau sesama naa... :/

Araustralia!! Here i come~ *dengan nada separuh jiwaku pergi*


No comments: