❤ hey follower, thanks! ❤

Thursday, May 20, 2010

sawahh owhh sawah~

Aktiviti tadi petang jalan-jalan pusing Perlis. Tujuan utama nak pegi sawah padi, nak gie bergambar dengan kamera baru cik Nurellman. Nikon, yay~!

Kami mencari sawah padi sehinggalah ke Kuala Perlis. Mulanya dari Arau ke Kangar dah nampak manyak padi yang cantik mhijau tapi tatau napa kami tak benti pown. Sampai-sampai Kuala Perlis, ada la sepetak 2 3 petak yang menghijau, huhh!

Rombongan ke Kuala Perlis, 4 bijik kereta. Trip housemate dan adek beradek :)

Xira, Nad, Xana, Hunny, Nown, Mia, Yna, Irah, Kak Nisa, Ellman dan Apam :)

Jom jom terjah gambar cik xira. Camera Nikon?? Uhukk! Tidak! Ini dari kamera W980 saya. Gambar dari camera Nikon masih belom dipindah milik..

credit to Puteri Mia Isandra
mekasih mia tolong snap pic kita... :)

a walk to remember~ :)

credit to Saqinah Mansor :)

Saat dan ketika itu, xira sangat rindukan BOB!! Bobbbbb... ko dengar tak aku cakap?? Tak?? Aku cakap, AKU RINDU KO LARHHHH BOB!! :(

Tingat zaman diploma dlu, ko bawak aku gie sawah padi semata-mata nak penuhi kehendak aku dan buat aku senyum =)

Bob, kita sekarang dah jaoh kan? Aku kat Arau, ko kat Segamat. Utara-Selatan. Tapi bob..... Aku tak pernah lupa ko. Aku selalu akan ingat ko dan rindu ko. Aku sayang ko taw Bob!!

Jaga diri ea kat sana.. xoxo~

nota siku : ramai yang cakap saya gemok, betolkan saya dah berisi?? Uhukk!!

No comments: